1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590817 inlägg · 6217 ämnen

Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15

« · 1187509 · » Till forumet

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Olle: ja det är sant, men det är för många som inte håller i dagens timrå ik
Kommentera

alexx: Håller inte med där. Dom två svagaste länkarna spelade, i min mening, hos oss redan förra säsongen.
Kommentera

Olle: vi har ett för dåligt lag, de bara är så. Alla värvningar är skit förutom Corso.
Kommentera

Vimseborg missade först när Timrå hade anfall men tog sedan en i mittzon. Jaja. 3-1?
Kommentera

Nu ska jag följa fortsättningen i denna match.
Matchen slutar 4-6, Timrå får 3 poäng! :)
Kommentera

Challes återhållna ilska är för lustigt att skåda.
Kommentera

Snoop: Absolut! Det brister i kompetens och det har synts hela säsongen. Mer hos vissa än andra. Det finns dökött i truppen, inget snack om den saken.
Kommentera

För h-vete Timrå. SKÄRP ER-JAG SKÄMS!!!!
Kommentera

Olle: Vet inte om det kostar pengar men det borde det inte göra.även om det gör det så kan man ju spar energi och miljö på det.
Kommentera

RocknRolf2: Vem sätter emot att det kommer en kompensation snarst av idioten  svart/vitt.

Nu gäller det att få ett mål snabbt.

Kommentera

Jag blir så jävla förbannad, Här åker man upp en massa mil toll Skellefteå åsså lämnar man hela jävla huvet i arslet...
Jag blir så besviken...
Och skyll inte på domaren för tusan, Samuelsson, skog mm, så oerhört onödiga utvisningar så man baxnar.

Jag orkar inte se mer.....
Kommentera

Det är rätt av Challe att vara förbannad. Står han bara tyst så accepterar han ju det som händer så att säga.
Kommentera

Olle: Tycker de mer är vissa timråspelare som just nu passar bättre in i kategorin idiot än vinnerborg.
Kommentera

sarg ut: Tja... Själv har jag fyllt min kvot med tjat om det. Vi kommer efter hand få fler resultat att bedöma om laget är rätt byggt, rätt tränat, rätt coachat etc. Alla får väl sedan dra sina egna slutsatser.
Kommentera

Abron: Ja men om man VET att vinnerborg dömer då måste man anpassa sig efter det. Ja visst, det kanske inte är så lätt alla gånger men alla vet att han är en idiot, det är något man måste tänka på hela tiden. Det är mao läge att börja falla lite enkelt om man vill ha med sig tvåor, han har aldrig kunnat se skillnad på vad som är vad.
Kommentera

Mappe: Inte en chans,det är bättre att titta på helgmålsringning än att se
tik spela hockey,det händer mer i det programet.
Kommentera

Jag tycker inte Challe ska ge domaren en hårtork utan det handlar mer om att påpeka att han inte var rättvis i första perioden. Då kan han peka på ett antal sekvenser som visar detta.
Kommentera

Abron: Haha ja fan! asbra!
Eller så byter vi domare? T.om. Rådbjer är bättre...
Kommentera

fighter: Jag tror inte att det är billigare att lämna WO, sånt kostar väl stålars?
Kommentera

Tillstår att Challe borde fokusera på att lugna laget istället för att skrika på domaren.
Kommentera

stolpe ut: UTROPSTECKEN!!!!
Kommentera

Timrå-Tjejen:

Själv lart, vi släpper upp Rönnskärs gänget lite bara, allt för publiken....
-
Kommentera

Mappe: Ja men skicka #24 Samuelsson till Kovland Han håller inte ens allsvensk klass. Vansinig utv på en sån bra matchstart.
Kommentera

Det finns inget värre än att leda med 3-0 var det nån klok man som sade. Låt oss hoppas att floskler likt denna stämmer ikväll.
Kommentera

RocknRolf2: Ha ha ha, bra fråga.

Nä, nu kommer vi igen.
Kommentera

Nu vänder vi det här!!!
Kommentera

Rooster23:

Håller med.
Typiskt glida å skita i grov jobbet.....

Men vi vinner, lugn å fin i bussen 3-5 .....
Kommentera

RTS: Jeppes utv. är totalt idiotisk och onödig. Lindbäcks utv. är totalt klantig och onödig. Skogs utv. är totalt korkad och onödig.

Jag är 110% säker att vi ändå legat under om Jeppe inte tagit den utvisningen, men inte med lika mycket. Vet inte om det beror på att laget var övertänt eller så, men någon kyla i huvudena har inte funnits överhuvudtaget i den här perioden.

Dessutom inget fokus alls efter skitstarten utan istället en massa domargnäll. Visst är Vinnerborg inte särskilt konsekvent men det är han aldrig. Nu faller vi ihop som ett korthus bara vi får ett par skitutvisningar emot oss. Ett bra och stabilt lag ska klara av det utan att totalhaverera.
Kommentera

RocknRolf2: TRÄNARBYTE!!!!
Kommentera

Åka buss så långt och inte vara bättre känns som bortkastad tid,
bättre o billigare att lämna wo då.
Kommentera

PEAP: Vems fel är det att vi har en division1-spelare i Jesper Samuelsson på isen?
Kommentera

Olle:

Hmmm jo så går det när man glömmer att ta av skridsko skydden....

Men faktiskt, Wimmer gör 2 avgörande beslut, som inte var till fördel för hunden.

I övrigt så måste Timrå spela hockey å sluta tro på tomten.

Åk mer skridsko, ge fa,,, i å glid å peta med klubben...
Kommentera

Ambroo: Absolut, där börjar helvetet. Men det är ju några till som bidrar till helvetet.
Kommentera

PEAP: Det var Samuelssons som förstörde momentumet. Utan den hade vi inte ens hamnat i situationen att Lindbäck skulle skjuta pucken över sargen.
Kommentera

PEAP: In Sweden we call it coachning and trendbrott. Hans uppgift är inte att köra hårtorken på domaren i match efter match när det går emot.
Kommentera

PEAP: Men Saik hade ju redan fått intiativet tack vare en viss 24:a. Innan hade dom inte lånat pucken på 3min. Saik var skärrat.

Där vänder dom matchen.

Kommentera

RocknRolf2: Ack ni klentrogna, det här vänder vi plättlätt.
Kommentera

MB: Återigen, återigen. Det är inte Challe som slashar, drar upp klubban i ansiktet, tacklar i ryggen osv.

Utvisningarna förstörde denna period, inte Challe. Skulle ju kunna vara Challe som förberett spelarna fel, men det är sjukt långsökt. Då är du nog bara ute efter att hitta fel på honom.

Nä, nu vänder vi detta.

VI GER ALDRIG UPP !
Kommentera

Går ju bra det här - Skämmes tamef-n!!
Lindansarlag har de blivit av Timrå - blir så j-la besviken.
Kommentera

PEAP: Det är ju där det börjar, där vänder det, det ser väl vem som helst? Sen är bedrövligt hur man som coach kan gå ner sig än mer än spelarna och bli totalt handlingsförlamad.
Kommentera

Äh, Challe är en sjukt överskattad matchcoach. Han kunde väl kört Anger i 3-5 sin vana trogen
Kommentera

Rooster23: Det är nog bara fans och media som öht tänker på det. Vad vi ser just nu är ju bara samma vanliga jävla tafatta spel som i stort sett suttit i hela säsongen.

Kompetens måste in i laget, sånna som Skogs och Jeppejoppe ska kunna göra en godkänd insats på bortaplan också.

Vi blir bortsnurrade av föredettingar och det säger väl snarare mer om Skogs än om föredettingarna...
Kommentera

RTS: Jag vet inte jag, nog var den onödig. Men inte f-n var Corsos eller Skogs bättre, snarare värre. Lite simpelt att bara hacka på Samuelsson.
Kommentera

RTS: Jag håller med dig jag helt och fullt. Det är där det börjar och sen kommer allt och lite till som ett brev. Illa dock av Challe att inte handla direkt efter 2-0.
Kommentera

Att Wimmelkorg har ett ont öga till firma Challe/Corso det såg man redan förra gången Wimmelfjanten tog över dirigentpinnen.
Kommentera

PEAP: ...och det är fan otroligt dåligt att inte ha det, dessutom Challes jävla uppgift att se till det, liknar förra året, kanonmatch sen nästa som om de inte ville spela hockey.
Kommentera

Första bytet var bra.

Det tar vi med oss.
Kommentera

Jeppe ska spela i Sundsvall Hockey. Varför i helvete spelar han inte där?
Kommentera

Lindbäck har fan varit en jävla katastrof. Sjukt besviken på honom.

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit det: Skogs vill jag aldrig mer se i Timrå. Han är så fruktansvärt jävla kass!
Kommentera

Raggaren Putte: Ja men vad beror det på då?, vi totaläger tills Jeppe förstör kvällen. Okej fler ha tagit onödiga utv, men Jeppes är speciell eftersom han ger Saik en chans att komma igen.

Jag är 110% säker att vi ledat om han inte tagit den utvisningen.

Kommentera

« · 1187509 · »