1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586511 inlägg · 6217 ämnen

Skellefteå-Timrå IK

« · 1276316 · » Till forumet


Sv: Skellefteå-Timrå IK
RTS: Vad har vi, 12 plus några veckor på två till....känns ju jävligt förutseende.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Ambroo: Läste just nått reklamblad här i Boliden om Saik, "Intresset runt Saik är grymmt häruppe" och enligt denna tidning har Saik 17 forwards under kontrakt,
Hyffsad bredd., men ingen skam att förlora mot detta lag, Saik kommer ligga HÖGT upp i tabellen detta år, Knapp någon omsättning på spelare alls.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy: Det känns ju skitkul det här - Not!
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
mikenomad: Åkerlund spikar igen i premiären, tror de är bra att vi får smisk ikväll, kan behövas.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy: Var håller Åkerlund-fundamentalisterna hus? Tänk om vi haft Pitkämäki och Backe ist...då hade vi ståtat med ett av ES tryggaste målvaktspar och inte det darrigaste.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Nu är väl allt nerfällt så vi kan känna oss lagomt skrubbade inför premiären?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Blizzard: Ok, tack!
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Laken: 6:42 Tikinmyheart: Pitkämäki, Kolan, Styf, Sebbe, Corso, Axie, Lander, Larsson... Det är åtta. Har jag glömt någon?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Dif-BIF 0-4

Brynäs verkar gå på nock idag också
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Vilka 8? är frånvarande idag?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Nisse: Oerhört relevanta frågor som jag inte har något svar på!
Någon annan?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Abron:

Svammel svammel.

Lite ironiskt att du av alla människor skulle anklaga mig för att vara pessimistisk förresten.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Dunc:

Jo finländska målvakter ger bra minnen också.

Kapanen var ju kung på isen.

Och Kiprusoff var kung i baren.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Simmalugnt:


För att vara realistisk måste konsten först deformera människan.


Vi får se, jag hoppas å tror.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Simmalugnt: Förhoppningsis så fick "Perra" svart på vitt vem som skall få chansen framöver. Våran finlänske mv har ju stort sett ensam vunnit över Timrå ett antal ggr. Men det är klart man måste ge alla en chans att visa upp sig.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
T T: å nej, inte slutat - bara bytt tics. Nu ser han ju hysteriskt rolig ut när han håller på och vinkar med högernäven där den ligger uppe på målburen.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Abron:

Jag föredrar att kalla mig realist,

Men vad då, jag kan ha fel, jag har haft det en gång förut. Det fanns ju folk här som förutspådde att Backlund skulle bli NHL-målvakt.

Höjt ribban visst. Men är det tillräckligt?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Simmalugnt: Tur att folk är så positivt :-) Om vi säger så här, jag HOPPAS att han blir det!
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Simmalugnt:

En pessimist är en person som kan se det negativa i framgångar.

Nog har Åkerlund höjt ribban, men MV tränare kanske ser Magnus utveckling felaktigt?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Kan någon vänlig människa förklara för mig hur Corso som opererades i april kommer hit i slutet av augusti och måste börja med rehabträning det första han gör. Skedde ingen uppföljning under sommaren ? Vad gjorde sportchefen ? Läkaren ? Hur var kontakterna med Corso ? Någon som vet ?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Simmalugnt: Äh, det här blir bra, han har ju slutat med ticsen nu.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Ambroo:

Åkerlund har aldrig varit och kommer aldrig att bli en stabil förste målvakt. Men det finns en skara här inne som har höjt hans dolda talanger till skyarna och oförtrutet hävdat att bara han får chansen så och drömskt pratat om det förestående genombrottet som MÅSTE komma, men har vi inte väntat ganska länge nu?
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Åkerlund kommer inte vara stabil i psyket förens i Mars...

När man har en hel femma med klasspelare borta så är iaf inte jag orolig, men visst är bredden likt arslet på Sara Wedlund.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
4-0 nu

Timrå är inte riktigt på Tårna, kanske kan vara bra med en förlust innan serien så man varit med om det också, så inte Timår dansar på moln när serien drar igång.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Åkerblom i 6e, etc: Tycker bara så jävla synd om Åkerlund, äntligen får han chansen och så får han en sån här jävla skitmatch rent ut sagt. Helvete också..
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Verkar bli en rejäl kalldusch idag. Vi får hoppas det dom säger om genrep stämmer.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Vi har inte förlorat :) matchen är inte över, 3 hyggliga PP och vi kan vara tillbaka! men men ingen skam i att förlora idag. Om så skulle bli fallet.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy:

Släpper bara upp AIK lite, blir ett X
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy: Du ska också ha i åtanke att det är det första riktiga elitlaget vi möter den här säsongen.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Blizzard: Idag kommer 1:a förlusten. Inte mycket att säga om med 8 man borta.
3-0 o vi är tillbakapressade.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hynning-Gabbe-Svensson
Päsrinen-Hirso-Pikka
Hallin-Linqvist-Röymark
Valdix-Boyce-Enroth

Helt klart är att vi blir väldigt sårade med skador, detta skrämmer väl inte någon sådär jätte mycket......
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
TIKbiff: Bra fråga har du nån mer bra på lager? :)
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy:
Undrar varför swehockey ens bemödar sig att lägga upp om matcherna när man inte ens lägger in några resultat...
fast idag är det väl lika bra.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Snoop: var väl ifs mest bitter över de två sista punkterna, det första med 2-0 underläget var mest for fun.....
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Det intressanta är attt vid båda målen var det femman med Granath-Sonntag Hallin-Röymark-Lindqvist

Lander och Erixon är saknade!
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Farsan är på plats. Hans kommentar: Nu får de väl stryk i dag bara för attt jag är där.

Så nu vet ni vem ni ska skylla på.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Blizzard: Mycket hockey kvar, det är inte över förrens det är över.....men visst har vi skaffat oss en hyfsad uppförsbacke.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
7:26 2-0 Lehtonen.

Härligt, detta känns kanon 2-0 till saik, 8 spelare borta och ingen riktigt bra 13:e forward. Ääh jag e inte bitter
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
T T: 2-0 det går bra nu.

Hoppas på ett dåligt genrep så blir det bra nästa fredag på premiären.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Blizzard: Man kan bli nervös för mindre.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
lungan: 7:24 Pikkarainen är med igen nu. Tappade kanske bara luften
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Pikkarainen av skadad, oklart hur allvarligt!

Vet inte vad som hände!
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy: Och 1-0 till SAIK Melker Karlsson
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Snoop: Härligt genrep med 8 man borta fast hellre nu än om 9 dgr.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Såg kolan på Helex idag men vet dock inte vrf han avstår matchen ikväll.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Hahl Bundy: han har säkert varit där genom google :)
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
T T: "Är det fint däruppe?"
ja ja har du aldrig varit i Strömsund? :)
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Livstecken från Strömsund, det finns hopp
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK
Frella: Tyvärr så tror jag personligen inte att nån av våra två målvakter kommer att räcka till i vinter, men jag hoppas verkligen att jag är fel ute i mitt tankesätt. Men en "gnagande" oro finns inom mig just gällande målvakterna.
Kommentera

Sv: Skellefteå-Timrå IK

Efter Perras kommentarer till AB ang Åkerlund kändes det väl som att det var han som var förstaspåret och ser man till laget ikväll, där Åkerlund startar, så är det väl honom vi får förlita oss på till att börja med i vinter. Om han nu inte blir förkyld eller skadad strax innan...

Kommentera

« · 1276316 · »