Skönt 1; Att vi faktiskt tog poäng av Luleå. I andra perioden har dom spelat skjortan av Modo. Går mot kassaskåpssäker vinst. Vår vändning mot Luleå var inte alls dum, och med Regin och Sundh åter mot FBK så har i alla fall jag lite poängkänning imorgon.
Skönt 2; Att man slipper höra "VI HATAR LULEÅ!" (eller annnan motståndare) på matcherna i E.on Arena. Ramsan gick just runt i skrytbygget i Övik och det låter fan inte snyggt. Timråfans skall höras mest och bete sig bäst! Jag är stolt när jag tar med mig min fyraårige son till matcherna!
Att vi faktiskt tog poäng av Luleå. I andra perioden har dom spelat skjortan av Modo. Går mot kassaskåpssäker vinst. Vår vändning mot Luleå var inte alls dum, och med Regin och Sundh åter mot FBK så har i alla fall jag lite poängkänning imorgon.
Skönt 2;
Att man slipper höra "VI HATAR LULEÅ!" (eller annnan motståndare) på matcherna i E.on Arena. Ramsan gick just runt i skrytbygget i Övik och det låter fan inte snyggt. Timråfans skall höras mest och bete sig bäst! Jag är stolt när jag tar med mig min fyraårige son till matcherna!