1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 594830 inlägg · 6213 ämnen

Skulle du vilja vara med att bygga Timrå IK:s framtid genom att bidra med 100 kr eller mer per månad och via autogiro?

1576358 · » Till forumet

Sv: Skulle du vilja vara med att bygga Timrå IK:s framtid genom att bidra med 100 kr eller mer per månad och via autogiro?

Kongo: Går det att via Facebook också köra nån sorts förundersökning på detta? Finns både en officiell och en fansida för Timrå Ik där vad jag kan se. trots allt når väl inte HS ut till så många. Den ena verkar ha 9000 likes den andra nästan 7000. Eller så kan man dela en länk hit från FB kanske...Kanske det går att skapa en FB-grupp enkom för detta ändamål?!

Gäller att nå ut till så många som möjligt och plantera små tankefrön så att när väl erbjudandet kommer så är folk förberedda och hakar snabbare på.

Själv vägrar jag Facebook men erkänner dess möjligheter hehe

Sv: Skulle du vilja vara med att bygga Timrå IK:s framtid genom att bidra med 100 kr eller mer per månad och via autogiro?

#klubbhjärta
#tillbaka till rötterna

– Jag trivs bra här och jag har inget emot att stanna, säger Ludvig Nilsson.

– Jag stannar om de fixar ekonomin och om de vill ha mig, så det är upp till Timrå, men jag siktar på spel i Timrå, säger Tommy Stenqvist.

– Jag trivs bra och det är min moderklubb, men lite ovisst är det ju just nu, men Timrå är alltid mitt förstahandsalternativ, säger Daniel Öhrn.

– Först vill man ju vänta och se om klubben fixar det ekonomiskt, men mitt första alternativ är att stanna, säger Anton Wedin.

– Det är inte riktigt aktuellt med Modo. Jag vill stanna i Timrå och det är mitt förstaval. Det kommer att bli fler juniorer nästa år och jag vet att jag är en av de som kommer att få chansen, säger Emil Pettersson

1576358 · »