Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, Okej en period är kvar men jag räknat ut er har så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, Foppa pröjsade er sarg Hjälpte inte losern Warg ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Redax, masar du dig ett par hundra meter så får du pp-match på 42 tum och Maco i kalsonger med folköl.
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, men var glad för länets skull nu tar Medelpad ett guld så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, Våran hall har nkelt skal men där blir det semifinal ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Vad då? Det är väl bara fina underbara människor där som aldrig säger någonting ont om någon annan och aldrig skulle drömma om att sparka på någon som ligger.
Fan man slulle ha sladdat ner från Ume å hejat! Åkte ner till utklassningsmatchen som gav 2-0....... En liten anekdot, jag hade sittplats och kände mig manad att ställa mig upp och applådera vid Timrås alla mål. Vid 5-1 målet stod jag upp och hyllade vårt lag när jag känner matchprogram och annat hagla i ryggen! Måttet var tydligen rågat, MoDo supportrarna hade ju även innan kastat in lite prylar på isen......
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, Magnus Wernblom är en fräning kan dra igång sin barmarksträning ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni är trötta och står still vi ska vinna i april så ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Ni kan lämna kvar pokalen när ni går, ni kan lämna kvar pokalen när ni går, tack för att ni valde oss det var jävligt smart förstå ja ni kan lämna kvar pokalen när ni går
Olle: Helt klar, bara att vara ödmjuka, hålla sig från utvbåset och kontra, Modo måste tokchansa och spela tufft, försöka få oss ur balans och med det utv, VAR KALLA KILLAR.....Tenkrat och Pärsa får ligga och kontra.
Nu gäller det för Challe att få grabbarna att hålla sig ifrån utvisningsbåset och behålla lugnet. Tre mål gick fort för oss att göra, det kan gå lika fort åt det andra hållet.
pingvin: jo men Sanny har faktiskt varit bra tycker jag, han behövs i detta slutspelet för Timrås del känns det som. Okej att man klarar av att spela utan honom detsamma kan sägas om många spelare men man blir ju absolut bättre med honom i laget.
Springsteen: Det är klart Virus är tyst nu, för nu är det ju paus och C+ oerhört ickemonotona ljudslinga ljuder över nejderna. Det sägs att den används med framgång på Guantanamo.
Unfuckin' believable! Så jävla underbart! Detta mina damer och herrar är hockeypoesi! Timrå spelar exakt så som jag hoppades att man skulle göra: med tålamod, kyla och...denna jävla effektivitet. Sanslöst! Avsluta jobbet nu!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen