Macallan: Jag är så jävla stolt över alla spelare, tränare och supportrar idag! FyFan vad vi är bra.... Hoppas modospelarna åtminstone kan sänka sina golf hcp i sommar!!
Smygläst denna GB i många år men aldrig skrivit något, men nu är det tamme fan på sin plats med en glädjeyttring: Härligt Timrå! 5-0 i matchen och 4-1 i matchserien är något av ett liten bragd. Tack.
shinzawai: De som var i Swedbank Arena ifjol vid den här tiden (kanske samma som är där idag) fick utstå rätt mycket sk-t från vissa andra dåliga vinnare så det är bara att suga i sig...
RocknRolf2: Härligt med segern! Inget snack! Tror det var bra att Sanny inte spelade ikväll. Alla har verkligen varit 100% skärpta. EN match kan sådant vara riktitg bra men inte i längden givetvis.
Det skulle vara grymt om supporterklubben, eller nån annan, fixar samtliga matcher i den här matchserien på dvd - Jag skulle lätt köpa! Det här är en klassiker! JAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jensen_12: Det är klart man kan säga: MoDo förlorade... för det stämmer väl.
Nåväl, de förlorade fullt rättvist mot ett oftast väldigt disciplinerat och välspelande Timrå. Bara synd att de inte orkade bjuda på motstånd i mer än ungefär en och en halv match.
Inte bara att Challe coachat Timrå till en monumental kross över Modo, han har dessutom agerat riktigt coolt i mellanspelet kring matcherna. Som snacket efter första matchen - "en eloge till domarna" och den snygga poseringen med SM-bucklan
Jensen_12: Ja, och då håller publiken på att lämna hallen. Vilken skitpublik som inte stannar och stöttar sina lirare i nederlagets svåra stund. Det har jag varit med om flera gånger att vi gör i E-on Arena.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen