actionleif: "ÄlskarTIK: tvmatchen.se är en bra sida, oavsett om du vill veta på vilken kanal 08 möter Solna eller var Bröndy Köpenhamn visas"
Mmm, nja den brukar fela ganska ofta den där TV-matchen, speciellt om man vill veta vad det går för NHL-matcher på NASN, har råkat ut för det flera gånger att det inte stått nåt om NASN, och sedan går man in och kollar på NASN, då står det att det är match liksom...
Murre: Aha, den goda hockeyn....den där man dunkar motspelares hjälmlösa huvud i isen, slåss från avbytarbåset, skriker sig till 10-minutare från nämnda bås etc...eller?
Murre: Men nu börjar du faktiskt bli lite pinsam. Skutta in i tråden inför morgondagens match och ge ett klokt inlägg på hur Modo måste förändra sitt spel för att vinna istället.
Till alla er som behagar spekulera i en ev. semifinalmotståndare för Timrå, och i hur resultatet där kan tänkas bli: Kvartsfinal sex spelas i morgon fredag. Vi utgår från det så länge. Tack för att ni lyssnar.
Manderville: Han bor ju i Hockeystaden, The Heart of hockey eller allt annat tjafs om storebror och dittan o dattan. Han är väl lika frustrerad som en blind man på stripklubb nu och måste som en del andra Modoiter utrycka sin besvikelse på detta patetiska sätt.
Frazze: Om HV vinner då möter TIK Färjestad i semi. Om Brynäs vinner då får TIK möta Linköping. Detta förutsätter naturligtvis att vi verkligen går till semi. =Ödmjukhet! Självklart går vi till semi och sedan till final oavsett motståndare.=Kaxighet, men, so what!
NuMo: Gläds åt att ni har det "svinigaste" laget stället. Med ärkegrisen himself Per-Åge Skröder och hans småkultingar Döme och Blatny. Otroligt att de faktiskt har misslyckats med att skada någon Timrå-spelare. ...Samt teaterapan Krizan i mål som blir mer och mer mänsklig ju längre matchserien fortsätter...
Oj, vad nöjd o stolt jag är idag. Vilken underbart härlig match i går, trodde aldrig att vi skulle kunna ta 2 borta på raken o på det sättet dessutom.
Hoppas att vi tar chansen att avgöra imorgon nu´rå. Själv går jag mer rakryggad än vanligt i fiendeland. Gosse vad Modo:s supportrar grinar idag o jag hoppas dom gråter än mer imorgon. Själv är jag för erfaren för att gå i den fällan att det är klart, det ska spelas om det o imorgon kommer Modoiterna ut på isen som sårade tigrar för att vinna, det jag vill se är en förnedring av Modo! Men jag nöjer mig med en vinst. Hoppas!
Tycho: Jag tycker väldigt mycket om att leva i nuet, uttalandet handlade om inställningen inför förra matchen och det vet vi ju alla hur den slutade. Just nu är det fördel TIK men jag är fullt på det klara att det svänger fort. Har man följt TIK sedan mitten på 70-talet vet man bättre än att ta ut något i förskott!
Tycho: Ja, eller så kan han säga att han trots magsjukan ställde upp och spelade 25 minuter i matchen och ändå vann inte Modo, vilket får anses som att bragdguldet borde gå till Timrå.
viktor2112: de mest hängivna supportrarna kan aldrig ha åkt på en bortmatch heller.
Men en sak tycker jag är tråkigt, jag tycker en sak var bättre med allsvenskan... vi fick alltid, nästan alltid de biljetter vi vill. Jag kanske är bortskämd men jag tycker inte att 150 per är en så stor klack... men nu är ni väl 43... hoppas ni låter väl det kommer trigga de rödvitas anhängare mer.
mikenomad: Oliver är ingen frälsare som kommer in och lyfter sig över de andra. Har sagt från start att han inte är NHL mässing, och det märker vi ju när han inte alls färgar i ett dåligt Montreal. Men ge han tid hos oss att utvecklas, få ... | #Läs mer ·