1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591437 inlägg · 6216 ämnen

Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07

« · 858347 Till forumet

Sv: Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
TIKbiff:
I morrn måste Lillkenta lufta Hahl om vi skall ha en chans.
Kommentera

Paddan:
Ja då var det kört, grattis till en lätt vinst i morgon, tragiskt men nu tar det slut.

Härligt med sillyseason snart iaf.
Kommentera

Kongo: Låstas-supporter vore the shit. Tänk att ha en på/av-knapp som man kan trycka på i rätt lägen. Tänk att slå av supporterskapet, vänta och se om det ser ut att gå vägen, slå på och få glädjefnatt. Ingen besvikelse!
Kommentera

shinzawai: Precis. Själv är jag brännmärkt och slav för resten av livet. Helt och fullt, utan undantag.

"All makt åt laget från tallmon, min befriare"
Kommentera

shinzawai:
Din tro på konvertering tyder på att du är en låtsas-supporter.
Kommentera

mikenomad: Hjärntvätt!
Kommentera

Dream Team: Jag håller med helt. Man väljer inte lag, laget väljer dig.

Men om man bara håller på ett lag av princip så är ett byte lite lättare och förståeligare. Hon har aldrig haft nån relation till Frölunda, hon har inte gått på deras matcher osv, bara "jag är ju från Göteborg, då ska man ju hålla på Frölunda.".

Men men, hon är ingen Modo-ultra men hon jublar friskt när Modo gör mål och sitter och biter naglarna när det är nervöst, det duger för mig. :)
Kommentera

Hahl Bundy: Åfan, då gäller det alltså att få frugan att bli MoDoit. Men jag förmodar att det är något som inte ens övervägs... ;)
Kommentera

shinzawai: Knappast lönt att försöka. Jag nöjer mig att jag lyckats så bra med barnen. Lyckan var när hon försökte få på vår då 4-årige son en Modotröja (som hon fått av en obskyr bekant) när han skulle till dagis. Grabben blev fullständigt ifrån sig när han såg märket och vägrade lämna huset iförd den tröjan. Det blev tröja av och ist på med en Timråtröja!
Kommentera

shinzawai: Om det ens existerar några förutsättningar att man kan bli konverterad till att hålla på något annat lag än sitt favoritlag, då finns det enligt mitt menande inte den rätta övertygelsen från början. Gå till dig själv, hur resonerar du om ditt MoDo och ett ev. byte, säg till Frölunda då, eftersom du är från stan.

Att byta lag är inget annat än B-betonat. Och det tror jag att jag får viss förståelse för från din sida.
Kommentera

shinzawai: Jag kommer aldrig att lyda kommandon av en Modoit. Den enda som kan få mig att lyda snällt är frugan, o hon är ju alldeles underbar.
Kommentera

mikenomad: Jag under ett års tid lyckats konvertera min sambo från Frölundait av princip (jag kommer ju från Götet!!) till Modoit, du kanske ska göra ett försök, eller blir hon arvlös då? ;)

Hahl: Sitt!
Kommentera

shinzawai: Lika passionerad som vilken Modoit som helst, dvs inte särskilt. Om du syftar på hockey alltså, i andra element är det annorlunda. Hon har dock mitt lösenord härinne...
Kommentera

shinzawai: Uräkta? Att uppföra sig korrekt vet väl du inte vad det är.
Så sluta yra!
Kommentera

mikenomad: Lucky U!!!
Kommentera

Hahl Bundy: He he...min svärgubbe är Brynäsare i själ o hjärta. Har varit medlem sedan 50-talet, snacka om ett pain in the ass!
Kommentera

mikenomad: Seså, DÄR har vi förklaringen till att du kommer ner på jorden efter torskarna och uppför dig korrekt. Hur passionerad är hon?
Kommentera

mikenomad: Grattis! Jag har halva släkten, som tur är är frugan inte hockeyintresserad, inte nämnvärt i varje fall, men jag tror hon gillar Timrå mer än Modo. Men svärgubben ör ett pain in the ass.

Tänk att få vinna imorgon ringa upp honom är fråga: Vilket lag är bäst i länet? O få höra ett kvidande läge: timrå.
Kommentera

Hahl Bundy: Du är inte ensam, är själv gift med en Modoit...
Kommentera

Dream Team: Ja, kör över dom! Jag vägrar också förlora mot Modo!
Jag skiter i om vi sen torskar i 4 raka, BARA vi VINNER i morgon!
Om Modo vinner blir mitt liv "a living hell!"
Kommentera

Dream Team:

– Jag gillar inte Modo alls och vägrar att åka ut mot dem, säger Sanny Lindström.

Tack för tändvätskan Fanny.
Kommentera

Slaget om Västernorrland Del 7 Modo-Timrå 18/3-07
Ursprungligen postat av Helg Ernest:

Nu mosar vi MoDo i morgon och gör processen kort med "Turgubbarna" 

Kan laget ladda om mentalt , så kan tramefaan vi det också.

Mot seger i Ö-vik
Kommentera

« · 858347