1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591349 inlägg · 6217 ämnen

Slutspel 2021

« · 2186282 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2021
Nisse på Mon or: 6-1 till Rbk.
Låst ämne

kulltorp: Är ju många här inne också som redan räknat in Björklöven i final.
Låst ämne

7-1 till Örebro och 5-1 till BIK...fin kväll...
Låst ämne

Väldigt nöjd med att det går till game 7!
Sen vem som vinner den har jag ingen aning om... den får gärna avgöras i 3 el 4 övertidsperioden också!

Nu ska jag lyssna på Wallson... det ser jag framemot efter Löven förluster.
Låst ämne

TimraStockholm: passa va du skriver
vissa är lättstötta 😉
Låst ämne

SMÅLAND: Oavsett vilka det blir i final gynnar det oss med en game 7. Den är på fredag sedan börjar finalen om mindre än två dygn efter det. De bör vara slitna och vi utvilade.

BIK är på papperet en lättare motståndare, men hur det blir är svårt att sia om. Vi ska slå dem oavsett vilka det blir.
Låst ämne

roger_sundsvall: offside ?
Låst ämne

roger_sundsvall: Va de inte Lövarna som sa de skulle vara i final i kväll.
Låst ämne

ett - fem...
Låst ämne

SMÅLAND: Kan Stefan Steen va bra .... 2 matcher i rad ?
Låst ämne

kulltorp: Så du menar om jag varit inne och hånat er här inne för varje mål ni släppt in och varit enbart dryg hade ni köpt det? Jag tycker ärligt alla timråiter går att diskutera med utom han. Han är ärligt dum i huvet. Kommer inte svara på något mer han skriver då det inte är värt det.
Låst ämne

kulltorp: Med Timrås tur är väl Juel, Daggen och CO tillbaks. 🙃
Låst ämne

roger_sundsvall:
Såja rabbuslingar nu tagg vi ner!
Vi vet ju int vem vi få möta än?
Verkar bli en ruskig 7 match 😱
Låst ämne

kulltorp: Bara hoppas dom kör skiten ur varandra fullständigt på fredag. Ingen chans till återhämtning sen förrän efter match 4 i finalen
Låst ämne

JoseGonzales: Det är slutspel nu, då får man tåla lite mer....
Låst ämne

Sputnik: Det kan bli Haralds hatlag i final, Timrå och BIK.

Fördelen med BIK är väl att 4 matcher på 5 dagar bör kosta på BIK:s förstafemma som spelar 25-30 min per match.
Steen i målet imponerar inte heller
Låst ämne

1-4 ...hoppsan

fel med det??
fjolla
Låst ämne

SMÅLAND: Det är inte synd om Ohlsson. Han ligger väl nedbäddad med modopyjamasen och njuter av sitt sommarlov
Låst ämne

Sputnik: Jo Money talks tyvärr.
Hann vald fel klubb å försvann!
Unnra om Gradin vill ha hann kvar?
Låst ämne

kulltorp: Haha Harald lät orolig när man ej skymtade till Liss först. Men till slut va han på bänken. Ja det var bra,bra för Björklöven, han behövs..
Låst ämne

Sputnik: Jo Ohlsson fick ju komma till sin barndomsdrömsklubb. Härligt för honom.
Låst ämne

Modano: Då ere klart
Låst ämne

roger_sundsvall: Celebrate good timez ... COME ON
Låst ämne

roger_sundsvall: så snyggt
Låst ämne

SMÅLAND: Synd och synd. Han hade ju Modohjärta vad han påstod. Ja eller när han kollade lönechecken i allafall..
Låst ämne

roger_sundsvall: Vad dämpad Lückenr blev
Låst ämne

1-4.....
Låst ämne

Sputnik: Ja tyck faktiskt lit synn om Ohlsson.
Ha gjord bra mä poäng hos oss å va vass på rören...
I Modo....vart tog hann vägen dä?🙈
Låst ämne

Andersson: stjärna och stjärna. Tyckte han har sina brister och saknar hockeysense framför allt. Levde för mycket på sin speed. Jimmy Hamrin var ju inne på det med. Han är bra Nord syd hockey, men saknar förmågan att dilkera tempo i off zon. Njae i slutändan så är jag glad Modo tog han till dyrt pris. Hade velat haft kvar han men ej till vilken roll som helst.

De där boxplay målen tex var ju 75% till Madsens förtjänst.
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Ahh när Mästerdykaren åker för slashing...

Kolla in vad gammeldykaren Hutchings gör när det är 11:15 kvar av andra perioden och det är avblåst för att Deilert ska sitta på botbänken.

Åker och stoppar en BIK-spelares klubba mellan sina egna ben för att sedan ha det som skäl för att bråka. På väg till båset slår han en klubba som ligger på isen mot en BIK spelares skridskor. Unsportsmanlike?!
Låst ämne

Sputnik: som iofs var allsvensk stjärna året innan . Sen valde han Modo .....
Låst ämne

TD: Bara löven kan tycka att det är konstigt att det är utvisning att åka på målvakten oattackerad i målområdet.
Låst ämne

297: Nej sen värvar man Ohlsson som en ledande "stjärna"..
Låst ämne

TD: Lyckner vill ha upp löven räcker med ett lag i Värmland visst har han rätt som alltid
Låst ämne

9386: Jo det är ju det som är problemet, jag är jäkligt kluven. Om nu Timrå förlorar finalen ser jag heller att man förlorar den mot Bofors men för hockeyn i Norrland så blir jag mer tveksam.
Låst ämne

Andersson: sa dom precis att Björklund hade en roll i en checking line förra året i Modo? Inte så konstigt att dom är där dom är kanske?
Låst ämne

Spock: Dubbelutvisningen framför mål... sen blev det 4 mot 3 efter crosscheckingen mot halsen för BIK och mål på den.
Låst ämne

JoseGonzales: Hahah reagerade på samma sak när han intervjuade en VIK spelare häromsistens. man hörd frustrationen i Haralds röst och han försökte dirigera VIKspelaren. -är inte du en av de ledande spelarna som behöver kliva fram och producera nu?
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Vilken utvisning tänker du på, ser inte att BIK åkt för crosschecking?
Låst ämne

Sputnik: Hockeydöden, en monolog över 3 timmar lång. Snart på en bio nära dig.
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: Förvånad att det bara blev två minuter. Men det verkar som att Americanos inte visade någon repris. :-o oväntat!
Låst ämne

Labban: Harald känns som en karaktär tagen ur en Ingemar Bergman film...
Låst ämne

Labban: vi bjuder in en gäst så Harald kan förklara för gästen hur man är tränare..
Låst ämne

Labban: under kavajen har Harald en (?) löven t-shirt
Låst ämne

Harald tar över intervjun helt och hållet med en monolog
Låst ämne

Walle2: Till skillnad från er Lövenfans så är vi realistiska och förstår att finalen blir svår oavsett vilka vi möter men med viss förhoppning om att vi ska kunna fixa det.
Många Lövare däremot slår sig kaxigt för bröstet och är bergsäkra på att det blir SHL efter fyra raka segrar.
Låst ämne

Sputnik: fast det gjorde väl Västervik också? Är det något lag i den här matchserien som spelar fult tycker jag det är löven och det är helt oförståeligt. Dom har ett lag fullt av lirare och stjärnor och det enda dom gör är att åka runt och försöka skada brunkare i Karlskoga? Snacka om fel fokus.
Låst ämne

Sputnik: Jo du har nog rätt. Löven är mer åt det dramatiska hållet.
Låst ämne

Greven: Jo Piss liss i all ära men känns som Bofors har en hel kedja av den rangen..
Låst ämne

Blir en grinig sista period
100%
Låst ämne

« · 2186282 · »