1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591271 inlägg · 6216 ämnen

Slutspel 2021

« · 2188090 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2021
Nu kan det nog bli en del PPn för BIK. Det vill säga om dom inte får in ett par puckar så att dom har möjlighet att vända
Låst ämne

TimraStockholm: hoppas han lite sympatier kvar för BIK så kanske han kan avreagera sig på Lövenspelarna.
Låst ämne

TimraStockholm: Trodde inte jag skulle säga det, men jag hoppas verkligen ni knäcker det där pissgänget. Ni är mer värda shlplatsen efter eran grundserie.
Låst ämne

roger_sundsvall: Läste tidigare i tråden att Wessner och company dömer finalserien.
Låst ämne

bar mofftak: För långt uppehåll...? Det är tre jävla dagar det handlar om, gynnar oss något enormt då alla lag har spelare med skavanker och mindre skador som kan fixas i ett slutspel. Bästa som kunde hända oss att denna serie går till 7 matcher.
Låst ämne

Linkovich: fick en jävligt taskig start..luften går ur
Låst ämne

usla domar nivån ...
Fortsätter i FINAL spelet????????????
Låst ämne

kulltorp: Vi tar löven bo7 alla dar i veckan, det enda som kan fälla oss är just.. de inkompetenta domarna..
Låst ämne

Synct: Målvakterna har varit de stora spökena för oss i kvarten och semin. Poulin är ingenting i jämförelse med de herrar vi stött på. Ser fram med tillförsikt inför söndagens drabbning.
Låst ämne

roger_sundsvall: Bofors är riktigt usla i kväll... Verkar helt tröttkörda.... Ja ja, kortare bussresor till Umeå, alltid nåt...
Låst ämne

mikenomad:

BIK har inte soppatorsk, dom orkar hur mycket som helst tror jag. Däremot känner nog dom att det är kört att spela mot 5+1.

Dom var påväg in i matchen och gör 1-2 och ska få en 5+GM med sig där dom har goda chanser att gå ikapp.

Detta är inget annat än en skandal, dom tävlar inte på lika villkor.

Men gör oss alla en tjänst nu, slakta löven i finalen.
Låst ämne

kulltorp: Tyvärr tror jag vi haft för långt uppehåll och att vi redan glömt bort vad som krävs för att vinna. Men jag hoppas att de överbevisar mig på söndag.
Låst ämne

Känns ju som Vessel har valt helt fel sport. Man kan tro han är en filmande fotbollsdiva. Har inte sett något värre sen brassen Rivaldo fick en fotboll i magen vid hörnflaggan och tog sig för ansiktet.
Låst ämne

9386: fast bik hade nog förlorat ändå. De ser helt slut ut ju
Låst ämne

kulltorp: Det gör vi
Låst ämne

roger_sundsvall: Semester för BIK...
Låst ämne

mikenomad: Ja men jag tror att vi knäcker löven över sju matcher. De imponerar inte.
Låst ämne

1-5....
Låst ämne

mikenomad: där kom nästa diving, nu verkar dock domaren ha fattat galoppen.
Låst ämne

9386: Ser fram emot slakten av Björklöven på söndag.
Låst ämne

Bofors har helt klart blivit rånade på den här finalen, en PissOlle som borde blivit avstängd, ett mål på hög klubba, ett matchstraff och 5 minutare på det.
Låst ämne

DIVING
förvånad????
Låst ämne

bar mofftak: Domarinsatsen är bedrövlig, det är sant. Men faktum är att BIK är ännu bedrövligare. Så här ser soppatorsk i hockey ut
Låst ämne

Zäta75: jag förutspår att det kommer gå många topplock i detta forum kommande vecka om dessa divingar fortsätter gå obemärkt förbi
Låst ämne

roger_sundsvall: Det enda positiva med att löven drar ifrån är att deras skadelista kanske kan komma att växa mot slutet av den här matchen. Och vem kan klandra BIK i så fall? Deras spelare blir överkörda och skadade och får inte med sig nånting från domaren.
Låst ämne

Hoppas för guds skull att ni tar Löven i finalen. Klarar inte av det laget.

Vi ses väl om 5-10 år i shl!
Låst ämne

roger_sundsvall: En filmning som punkterar matchen.
Låst ämne

Orkar ärligt talat inte se mer av det här! Jag hoppas att domarna blir anmälda och inte får döma mer. Dessutom måste det undersökas om mutor och hela tjillevippen.
Det är mycket som luktar mygel o fusk i en viss klubb.
Nä vi hörs på söndag... då får vi det jobbigt om mutandet fortsätter.
Låst ämne

roger_sundsvall: game over
Låst ämne

roger_sundsvall: Spiken i kistan? Så taffligt spel av Bik i försvarszon
Låst ämne

1-4 ....
Till ahl
Låst ämne

jokklas: Karlskoga-Björklund ser ut som Modo-Björklund
Låst ämne

Behövs inte mycket till luftpust för att fälla höstlövarna
Låst ämne

Riktigt kassa domare, hur fan kan dessa nollor få döma matcher värda 50 millar??
Låst ämne

Linkovich: hur kan domarna gång på gång skita i vesels filmningar?! Så jävla upprörande
Låst ämne

PINSAM utvisning på BIK
faller som ett asplöv
Låst ämne

jokklas: Där vare Hollywood iaf jävla filmare!!!!
Låst ämne

jokklas: bra domare det här
Låst ämne

Labban: Vesel får med sig en filmning IGEN! Han har verkligen ingen heder i kroppen.
Låst ämne

mikenomad: Du menar dom som gör det på egen hand? Eller minns jag fel nu?
Låst ämne

"Seriens bästa kedja" är halvmänsklig ikväll
Låst ämne

Harald är ju för fan dum i huvudet. "Åker över klubban". Spelaren har ju såklart inget ansvar var de stoppar klubban.
Låst ämne

Hassan: BIK kan få utvisningar med sig nu iaf
Låst ämne

Hassan: PP gör mål nu Bik!
Låst ämne

Smurfen: Vilket säger en hel jävla del om hur sjukt det här är.
Låst ämne

297: Gör oss Modoiter en tjänst nu !

Kör över detta dynglag från Umeå !

Ni kommer ha många som håller på er från Nolaskogs i alla fall !!
Låst ämne

Linkovich: Vi dammar av Huring han va ju iaf rättvis!!!!
Låst ämne

Knylan: jag kokar mer nu än efter vår senaste torsk mot Västervik. Jag gör ingen hemlighet av att jag ogillar löven men jag gillar inte bik heller. Däremot hatar jag sån här uppenbar orättvisa, bik får inte spela på lika villkor som motståndaren. Lövens varumärke kan väl knappast bli mer skamfilat denna säsong än vad det redan är men det här spektaklet är inte så snyggt för varumärket Hockeyallsvenskan heller.
Låst ämne

Hassan: skulle inte pipen dömma?
Låst ämne

Andersson: vinner löven så blir det ju ett avbräck för dom. Men visst kändes det som en 5 + game på isen med trolig avstängning på det. Kommer man undan båda är det väldigt märkligt. Surt för BIK iaf
Låst ämne

« · 2188090 · »