8181: Absolut inte, men vi hade kanske spelat semifinal utan en målvakt som kastar in puckarna så att hans lagkamrater måste ödsla energi på mirakelvändningar.
Får väl se om vi får en nyhet i sillyn efter matchen, jag har hört från en källa att vi har en spelare påväg in klar för två säsonger, ska bli spännande och se om Madhawk har kännedom om det men jag skulle inte tro det..
Tom Topp: Allt snack kring hur pigg Timrå sett ut sista matcherna och att Örebro börjat se trötta ut har jinxat sönder den här game seven fullständigt. Så jävulskt tråkigt att Timrå ska göra i särklass den tröttaste matchen detta slutspel just idag.. Är måttligt förbannad, men solen går upp imorgon också. Denna säsong är trots allt MVG+!!
Nåväl jäkligt godkänd säsong ändå, vi ska vara jäkligt stolta och glada ändå, framtiden är vår, grabbarna vände 3-1 till 3-3 och gjorde match av det, inte slut än dock heller mirakel kan fortfarande hända!
The great one: fast dåligt och dåligt. Timrå är helt slutkörda. Vi har en tunn trupp och fel spelare på skadelistan. Det såg länge ut som att Örebros taktik att rulla på alla kedjor inte skulle betala av sig men ikväll ser vi att det blev jackpot. Örebro har all ork i världen och det har inte vi. Logiskt på något sätt ändå.
Angående JJ så visst ska han stå mer än vad Rautio gjorde men han visar ju nu i slutspelet att han inte är en målvakt man kan gå långt med.
Simmalugnt: Ja med en 🇨🇦 flagga. Nu börjar snart silly season. Hörni jag tackar för mig härinne nu tills det blir lite nyförvärv o sånt härinne! Tack för en härlig säsong! 🔴⚪️
Kerstin_k: Det var väldigt fint sagt av dig angående JJ. Själv känner jag bara ”välkommen Juel”. Avslutar man säsongen med att bjuda på 6-7 mål i kvartsfinalserien, då är man inte tilltänkt förstamålvakt nästa säsong. JJ kan väl ringa Rautio och få några schyssta boktips för det kommer bli Juel nästa säsong.
Kerstin_k: Man kan ju egentligen inte vara besviken över denna säsong, snacka om att vi rest oss. Men grejen är bara den att man tackar supportrarna för säsongen genom att spela den sämsta matchen man någonsin gjort. det svider fruktansvärt
roger_sundsvall: 7 skott på mål på två perioder. Sämsta matchen vi har gjort i år? I game 7 herregud jag skäms! Spela för klubbhjärtat för fan. Man vet inte hur många chanser Timrå får att gå till semifinal de närmsta åren
Gå all in framåt nu gå kort på folk och toppa Spelar ingen roll om det blir 0-3 eller 0-5
Men detta är väl signifikativt för säsongen, vi gör kanske vår bästa match förra matchen och vår sämsta ikväll. Laget har en väldigt hög högstanivå, men tyvärr en lika avgrundsdjup lägstanivå.
Är det inte dags Fille får en egen ramsa/sång? Vår ene rekordhållare har ju sin "Jonte, Jonte vår idol" men Hållander är verkligen också värd en. Spånade fram denna under söndagspromenaden nyss. Melodi "Vittring" med Magnus Uggla
Där kom det! 3-1, Stenis!