1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Slutspel 2023

« · 2513506 · » Till forumet

Sv: Slutspel 2023
Barkborren:

Där kom det! 3-1, Stenis!
Låst ämne

3-1
♥️♥️♥️♥️
Låst ämne

Barkborren: JJAAA
Låst ämne

SÅÅÅÅÅÅÅJA 3-1
Låst ämne

Dubbeld: Hanzl sämst på plan. Sälj honom
Låst ämne

8181: Absolut inte, men vi hade kanske spelat semifinal utan en målvakt som kastar in puckarna så att hans lagkamrater måste ödsla energi på mirakelvändningar.
Låst ämne

Zäta75: snabbt mål skapa nerver
Låst ämne

7043: Jo det är han.
Låst ämne

Facinerande, tydligen hade vi tagit SM-guld i 4 raka matcher med annan målvakt än JJ enligt detta forum.

Inse att vårt försvarsspel inte håller semifinal klass, backsidan räcker inte till.

En topp säsong med tanke på spelarmaterialet!!
Låst ämne

Lundin med Mieho och Walli
Låst ämne

VI VÄNN I TREDJE NÄR FLYGRESAN Ä UR BENEN! 🙏💪🎉
Uppladdat:

0x600-7561d3af-b426-4699-8588-5e9e2cada951.jpeg

Låst ämne

9829: Ja helst mål
Låst ämne

Sv: Slutspel 2023 Låst ämne

RunarUp: Instämmer. Vi har gjort en fantastisk säsong, långt över förväntan.
Låst ämne

Degenerate: Skickar PM till dig om du vill veta vem. 👍
Låst ämne

RunarUp: Du är inte min riktiga pappa!
Låst ämne

Degenerate: Finns en anledning varför jag inte skrev vem, det är ju silly, det ska ju vara spännande att läsa om ;)
Låst ämne

Manderville: Vad ska Dahlén göra medans Svensson spelar första backpar?
Låst ämne

Kramer: ja vem trodde på det här innan säsongen. Jag hoppades på Play in! Men det tordes jag inte säga till nån!
Låst ämne

Vilken sur upplösning det blev idag, krämen helt borta. Men kan vi inte ge fan i att hänga ut spelare

Rätt ofta när jag är här får jag känslan att jag hamnat på ett borderline-forum, det finns bara två färger vitaste vitt eller svartaste svart.

Idag är det tyvärr gråaste grått på isen, supertrist men livet går vidare. Och vi har faktiskt nåt jävligt intresssnt att bygga vidare på.

Och säsongen som sådan, har överträffat mina förväntningar och förhoppningar. Även om mycket vill ha mer.

By the way, många hyllade Rögles publik efter deras sorti. Men kan vi uppföra oss värdigt här ikväll?
Låst ämne

Zource: Eller till deras seriekonkurrent Modo.
Låst ämne

Zource: Brynäs spelar inte match just nu.
Låst ämne

Tikarn97: Ja öppna moppemuschen då, jag vet också att spelare är på väg in och ut..
Låst ämne

1 perre kvar, trist att behöva se de här,
ser ut som soppatorsk
Låst ämne

Simmalugnt: Han e klar
Låst ämne

vonDöbeln: Säg det till Brynäs... ;)
Låst ämne

Får väl se om vi får en nyhet i sillyn efter matchen, jag har hört från en källa att vi har en spelare påväg in klar för två säsonger, ska bli spännande och se om Madhawk har kännedom om det men jag skulle inte tro det..
Låst ämne

En sak kan vi i alla fall slå fast..

Det kan OMÖJLIGT bli sämre
Låst ämne

O - 3 inför sista, blir nog för svårt.
Bra säsong ändå.
Och föresten, alla medgångssuppotrar kan dra åt helvete.
❤️🤍
Låst ämne

Nu är det bara hedern kvar att spela för. Ut och kör nu grabbar, ge klacken något att hurra för innan vi packar ner grejerna för säsongen.
Låst ämne

Simmalugnt: Det är jag medveten om, skrev det i ett tidigare inlägg också
Låst ämne

297: Du tror inte att Johansson är mentalt slut? 🤡
Låst ämne

7043: Allt annat än att JJ blir expert på gångjärn nästa säsong är ett gigantiskt underbetyg till både Juel och Ante.
Låst ämne

297: ja tänk Erixon Rindell o Wedda med i denna serie.. hade sett bra annurlunda ut
Låst ämne

Zäta75: ska man se nåt positivt med det här så hade dom aldrig orkat med en semifinal! Då hade vi blivit ännu mer förnedrade!
Låst ämne

Tom Topp: Allt snack kring hur pigg Timrå sett ut sista matcherna och att Örebro börjat se trötta ut har jinxat sönder den här game seven fullständigt. Så jävulskt tråkigt att Timrå ska göra i särklass den tröttaste matchen detta slutspel just idag.. Är måttligt förbannad, men solen går upp imorgon också. Denna säsong är trots allt MVG+!!
Låst ämne

Nåväl jäkligt godkänd säsong ändå, vi ska vara jäkligt stolta och glada ändå, framtiden är vår, grabbarna vände 3-1 till 3-3 och gjorde match av det, inte slut än dock heller mirakel kan fortfarande hända!

Ska bli kul med silly faktiskt.
Låst ämne

The great one: fast dåligt och dåligt. Timrå är helt slutkörda. Vi har en tunn trupp och fel spelare på skadelistan. Det såg länge ut som att Örebros taktik att rulla på alla kedjor inte skulle betala av sig men ikväll ser vi att det blev jackpot. Örebro har all ork i världen och det har inte vi. Logiskt på något sätt ändå.

Angående JJ så visst ska han stå mer än vad Rautio gjorde men han visar ju nu i slutspelet att han inte är en målvakt man kan gå långt med.
Låst ämne

Zäta75: Nej det är han inte.
Låst ämne

eliassjo : Man får vara besviken på hur man slutför säsongen även om man inte behöver vara besviken på säsongen i stort.
Låst ämne

297:

Det får vi verkligen inte hoppas, bra att variera keepers under säsongen så det inte blir som i år med en sliten JJ när väl slutspelet börjar.
Låst ämne

297: Juel är solklar etta nästa säsong. Inget att diskutera. Vi borde bytt målvakt tidigt idag och även i andra matcher mot Örebro
Låst ämne

Simmalugnt: Ja med en 🇨🇦 flagga.
Nu börjar snart silly season.
Hörni jag tackar för mig härinne nu tills det blir lite nyförvärv o sånt härinne!
Tack för en härlig säsong! 🔴⚪️
Låst ämne

byt mållis
ändra i femmorna, chansa lite
Låst ämne

Kerstin_k: Det var väldigt fint sagt av dig angående JJ. Själv känner jag bara ”välkommen Juel”. Avslutar man säsongen med att bjuda på 6-7 mål i kvartsfinalserien, då är man inte tilltänkt förstamålvakt nästa säsong. JJ kan väl ringa Rautio och få några schyssta boktips för det kommer bli Juel nästa säsong.
Låst ämne

Utskåpning. Trist sätt att avsluta säsongen på.

20 minuter kvar. Ut och kör utav helvete nu. För Timrå, för hedern, för klacken. Dom sistnämnda är bäst i hallen ikväll.

Bajs!
Låst ämne

Kerstin_k: Man kan ju egentligen inte vara besviken över denna säsong, snacka om att vi rest oss. Men grejen är bara den att man tackar supportrarna för säsongen genom att spela den sämsta matchen man någonsin gjort. det svider fruktansvärt
Låst ämne

roger_sundsvall: 7 skott på mål på två perioder. Sämsta matchen vi har gjort i år? I game 7 herregud jag skäms! Spela för klubbhjärtat för fan. Man vet inte hur många chanser Timrå får att gå till semifinal de närmsta åren

Gå all in framåt nu gå kort på folk och toppa
Spelar ingen roll om det blir 0-3 eller 0-5
Låst ämne

Men detta är väl signifikativt för säsongen, vi gör kanske vår bästa match förra matchen och vår sämsta ikväll. Laget har en väldigt hög högstanivå, men tyvärr en lika avgrundsdjup lägstanivå.
Låst ämne

Kerstin_k: Som en klok man sa en gång:

Let's empty the tank boys!

Om de ger det chansen nu i tredje kan jag iaf förlåta de för den här insatsen.
Låst ämne

« · 2513506 · »