Sputnik: ja hatten av för säsongen som helhet men om man bjuder på en 3-0 ledning i en match 7 då blir det tyvärr till att ta fram golfbagen. Silly season here we go. Dumpa Hanzl?
Peter Jansson: Är så jävla stolt över att vara Timråit ärligt. Vi sjunger ut dem när dem leder och har ena foten i kvartsfinal. Vi kämpar som lejon i denna matchserie mot bedrövliga domarinsatser. Det där jäkla pajasgänget kan vi kora en oskar redan nu. Noll kultur, noll identitet, bara ett gäng medgångssupportrar.
DJ Hemp: Jag beklagar sorgen, ni faller med flaggan i topp (en klen tröst, jag vet).
Som neutral åskadare är jag imponerad av Timrås säsong i år. Ni kommer gå minst lika bra nästa säsong. Personligen hatar jag att plastiga ickeklubbar vinner och anrika, fina föreningar förlorar.
Ska låta er sörja i fred nu. Heder och respekt till er och er säsong!
Mcmac: Nåja. Vi fick ut max av laget vi kunde ställa på isen. Den här säsongen blev ändå en succé, det kan man inte säga något om. Men nu har vi ett jobb att göra, nu måste vi bli av med ett gäng spelare för att förbättra truppen till nästa säsong.
Stort att slita hela vägen in. Trots att domarn kliver in och blundar för den solklaraste 2+2:a jag sett i mitt liv.
Tack Timrå IK! En skitstark säsong som ger mersmak. Bara att sörja i ett dygn nu och sen gå vidare - nu bygger vi på det här och kommer tillbaka efter sommaren!
SCAarena: Hanzl på isen när det ska avgöras. Han har ju för fan redan packat väskorna!! Sen, varför ska man söka ett helt omöjligt pass i slottet på spelare som har markering när man har två backar fria på blå. SURT!
Sputnik: Detta sög ju! 😅😕 Men bra moral och hatten av för säsongen i stort ändå. Dock det Sista jag ser av detta Slutspel i allafall. På återseende. Nu blir det Silly!!
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️
Silly season here we go. Dumpa Hanzl?