Redax 2: Varför inte temat till Örnnästet. När det än så länge är en örn i klubbloggan så varför inte använda den biten. Jag tycker den slår Carmina Burana med hästlängder, eller ska man säga vingbräddar?
En annan låt som har ett mäktigt intro med symfoniorkester är Accepts "Metal heart". Funkar och rockar stenhårt.
Redax 2: Om man ska fläska på i ett intro så föreslår jag "Festspel" av Hugo Alfven. Det specialskrevs egentligen till Dramatens invigning 1908. Mäktig ;-)
Redax 2: OK.... jag gav mig in på ett område som jag uppenbarligen inte har koll på. Återkommer om jag kommer på något mer orginellt fast ändock passande.
Redax 2: Jo jag vet att den är uttjatad i många sammanhang. Men trodde inte att den var det i hockeykretsar. Menar Du att det finns elitserielag som använder den ?
Per HApps: Carl Orfs Carmina Burana borde vara given intromusik när grabbarna äntrar isen. Jag ryser av bara tanken. Det slår Onedintemat med hästlängder. Minns förresten att Victoria Onedin hette Jessica Benton i verkligheten.
Per HApps: För att inte tala om en av de häftigaste vinjetter TV-världen skådat. Skepp i storm till musik ur Adagio ur baletten Spartacus (av Aram Chatjaturjan, med reservation för stavning...). Nu blir man nostalgisk...
Dream Team: Vissa verkar ta det här med slutspelsskägg allvarligare än andra. Kan inte se någon annan anledning till att ha bilder på Baines och Onedin drällandes än att för varje dag kunna jämföra och se hur pass nära originalet man kommer =)
Hur går det med era odlingar???? Snart borde ni se ut som sångarna i ZZ-Top allihopa, visa upp era trynen och var med om att vinna en signerad matchtröja av hela slutspelslaget 2003.
Enl. rykten så är en i färd med att skaffa sig en äkta Kapten Bains.
Per HApps: Ja,mitt skägg når snart backen......jag brukar slänga upp det på ryggen och det når till arslet.....och då är det ju två månader kvar till SM-GULD......vad ska det här sluta!!!!
Hur går det med era odlingar???? Snart borde ni se ut som sångarna i ZZ-Top allihopa, visa upp era trynen och var med om att vinna en signerad matchtröja av hela slutspelslaget 2003.
Vill bara säga att det inte förekommer nån form av könsdiskriminering, man sparar ut det man kan. Ta en titt på gamla sommar-OS och speciellt Kula och slägga för damer, de hade en respektingivande skäggväxt. Spara ut det ni kan och fota det!
Per HApps: Känns som om Jimmy Uhlin ligger lite före oss nu känns nästan som fusk, men ska det vara en tävling så kommer jag att spara ut både hakskägg och stjärtskägg...