Kattgubben: Tror han ville ha någon till intervju och sa "Men ta hit honom då för helvete" och sen var det något om att det var stökigt som fan i spelargången.
Simmalugnt: Du är duktig du, tummen upp =) Tack så mycket :) känns lite för rörigt för 6 perioder men 5 kan det absolut bli. Fast ifs låt det bli 5 så kanske dom blir trött och försöktig, DÅ kanske vi får en 6:e ;)
7 april 2003 (!): Frölunda mot Färjestad i SM-final. Frölundas Tomi Kallio avgjorde efter 1.56 av den sjätte perioden. Total matchtid: 101 minuter och 56 sekunder.
Dessutom är ju Timrå-Luleåmatchen bara tvåa över längsta slutspelsmatcher. =o)
Magnus Rövarn : Varför detta agg mot Majesky? Hade han spelat i Timrå den gångna säsongen hade han varit överlägset bästa defensiva back och fått spela 30 minuter/match.
Per HApps: Nej det har aldrig varit aktuellt heller. Men det är ju kul att du pissar på en legend och sätter likhetstecken med honom och Majesky. Fantastiskt vilken vidsynt människa du är! Jag ställer mig upp och ger dig en varm applåd!
Det jag menade var att dålig scouting låter som Timrå i ett nötskal. Men nu är ju Nubben tillbaka och styr upp skutan. Och Svågerpolitik känns som det var länge sedan det var ett problem i alla fall på backsidan.
Simmalugnt: Aldrig! Majesky skall inte sätta sin fot i Medelpad. Förresten skicka han till Riga. Det är vida känt och allmänt vedertaget att det är en återvinningsstation för gammalt rat. Men så är ju Lettland ett U-land också.
Vidare kan man konstatera att det finns enormt många vattenbärare i Norrlands inland och dess glesbygd. Där råder det sannerligen ingen bristvara.
Dr.Krykov: Hoppas på Bofors. Det vore lite rock n roll om de gick upp. För att få slipanissarna som bossar över SHL att svettas lite. Som drömmer om gullegrisen DIF.