Madde: Även om din fråga om ni ska få iväg lika många Timråfans som det idag var HV-fans på Hovet säkerligen var något skämtsam så kan jag snacka med min klasskamrat om hur det hela organiserats och sponsrats. Kanske kan ge SK lite uppslag på nya vinklar i detta med supporterresor. I så fall är det bara att höra av sig så fixar jag det.
Madde: Då blir det till att ragga företagssponsring. Har en klasskamrat här nere på Ingenjörshögskolan som är HV-fan. Tyckte att han sa något om att företag i Jönköping stod för busshyran och att de betalade en viss summa (osäker på hur mycket... kring 100:- tror jag men citera mig inte på detta) för vilket man fick en HV-tröja plus ståplatsbiljett. Trevligt initiativ i alla fall.
Hahl Bundy 2.0: Kan bara instämma i det du skriver Timrå gjorde MoDo dåliga pga vi hängde ej med i tempot. Ville bara sedvanligt lyfta på hatten och gratulera till en mycket välförtjänt seger.
Timrå förlorar inte två matcher i rad. Tälje vinner inte två matcher i rad. Seger på söndag, var där!