1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

592007 inlägg · 6217 ämnen

Södertälje 26/1

198985 · » Till forumet

Sv: Södertälje 26/1
TIK08: Det finns mellan fem och tio platser kvar i TIK08-bussen på söndag (vet inte än exakt hur stor buss vi kommer att få). [email protected]

Timrå förlorar inte två matcher i rad. Tälje vinner inte två matcher i rad. Seger på söndag, var där!
Kommentera

Timråbert: Jag hoppas på ca 300 supportrar. Mathcne hoppas jag blir bra. Det är ändå en vecka kvar...
Kommentera

Madde: Hur var matchen?Hur många Timråsupportrar var där?
Kommentera

TD: Jag menar torsdag 23:e!

Röda pippin i HV-land: Skicka gärna tips.
Kommentera

TIK08 kör buss från Stockholm till Södertälje tur och retur. Anmälan med ett mail till [email protected]
Kommentera

Madde: Även om din fråga om ni ska få iväg lika många Timråfans som det idag var HV-fans på Hovet säkerligen var något skämtsam så kan jag snacka med min klasskamrat om hur det hela organiserats och sponsrats. Kanske kan ge SK lite uppslag på nya vinklar i detta med supporterresor. I så fall är det bara att höra av sig så fixar jag det.
Kommentera

Madde: Då blir det till att ragga företagssponsring. Har en klasskamrat här nere på Ingenjörshögskolan som är HV-fan. Tyckte att han sa något om att företag i Jönköping stod för busshyran och att de betalade en viss summa (osäker på hur mycket... kring 100:- tror jag men citera mig inte på detta) för vilket man fick en HV-tröja plus ståplatsbiljett. Trevligt initiativ i alla fall.

Mvh,
RedEagleJkp
Kommentera

Madde: Onsdag 22a? du menar förstås torsdag 23e jag har lön onsdag 22.
Kommentera

Södertälje 26/1
Grundseriens sista resa nalkas... Söndagen den 26:e rullar bussarna mot Scaniarinken där TIK08 möter upp.

Priset för resan är 220,-.

Sista anmälningsdag är torsdag 22:a.
Anmälningar sker som vanligt via telefon eller efter matchen på torsdag. Först till kvarn!

HV71 hade 28 bussar med supportrar som stöd på Hovet.
Kommer vi upp i samma kapacitet?
Kommentera

198985 · »