Andersson: har inte tillgång till anmälningslistan men jag tror det är 18st, sen så är det ju några svävande som inte är anmälda än men förmodligen kommer anmäla sig inom kort..
Snart måste vi sätta en deadline på anmälan. Vi jobbar stenhårt på att skaka fram en minibuss till under dagen. Dock är det så att vi inte kan ringa på fredag eftermiddag och räkna med att Ceris ska ha en buss stående med ombytt förare till på lördag. Så ni som känner att ni vill med till Tälje. Anmäl er i dag!
mattias - 74: 80% av knylans flatlöss är barnfamiljer med:) tycker att ambroo har tuffare flatlöss. Men den typen av flatlöss dalan har tycker inte jag har nånting med de pubertala delarna att göra alls.. jag tar starkt avstånd från den typen av flatlöss dalan har. Nej balans ska det vara, gillar den luffa och samtidigt lite ödmjuka typen som dream Team har
jens_88: Leksands klack är egentligen en stor ansamling luffare i tjeckiska frisyrer, utklädda i replicamatchtröjor med "Loffe #60" på ryggen. Som klack betraktat så är dom inte så sensationella, egentligen. Men man vill gärna sugas in hypen. "Wow, 10000 leksingar i Globen!", när det i grund och botten handlar om 80% barnfamiljer. Imponerande på sitt sätt, men egentligen ingenting att direkt frukta.
Andersson: Jag gillade Tur BK innan Säsong 08/09 starta.....Nu äcklar dom mig =P Byter gärna Tur BK mot Leksand kortare resor och rolig klack match =) Vilka som ska "få" SSK's plats vette fan!
Blizzard: Har hellre Babyhawks här :P Det är så att det bara är 18 platser som går att boka, sedan så kanske det skulle bli en buss till om det finns intresse
Yellowcard: Om det finns plats så kan du bli uppplockad i Uppsala. Finns det inte en plats över så..... Men det är klart.. Bokar du en plats á 300 kr + entré så har du ju en plats i en buss också. Det förefaller inte så ekonomiskt, men kuligare än pendeltåg! ;-)
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen