Ser på Tikare.se att resebarometern på första sidan visar brynäs-timrå 26/2? Hur ser intresset ut för borta matchen mott ssk lördagen innan?? vi är 3 st som hade tänkt åka....någon/några fler som är intresserade?
T T: Sorry, hade inte läst den! Är dessutom min polare som lagt upp den tråden. Det är han, jag och en polare till som är de 3 som direkt är på ifall resa ordnas, vilket jag tycker borde vara en självklarhet!
MatsU: Jag är jättejättesugen att medfölja på denna hockeybockeyresa, hoppas bara den arrangeras! Tänkte då ta med portföljen innehållande 2 flaskor Campo viejo, 1 flaska Tequila, 1 Konjagare, 2 flak öl, och sist men inte minst 1 liter Mintuuuuuuuuuuuuuuuu! =)
Jo, glömde en liten sak som ska med, det elektriska dragspelet
Knylan: sådär då är det nu iallfall 3st som anmält sig vad jag vet :) så nu uppmanar jag er som funderar: Kom igen och anmäl er nu! så bär vi fram tik till 3 viktiga pinnar!
Försökte förklara i ett tidigare inlägg att en resa kräver anmälningar för att den ska bli av, saknas anmälningar blir det ingen resa, anmäler ni er, ja då kanske fler anmäler sig och då blir det resa..
Det är inte så att vi bokar en buss och satsar på resa utan anmälningar.
Gör som Knylan skriver, eller som jag skrev tidigare, in på tikare.se och anmäl dig!
Yellowcard: Ganska bra med resa till Södertälje också. Mycket folk från Stockholm och i närheten brukar det se ut som på tv. Och även att det är en lördag.
nectis: Ja jag har sett de flesta matcherna Timrå mött Djurgården och det har varit mycket med Timråsupporters på plats. MEN det har aldrig varit någon organiserad klack eller liknande så det har inte direkt märkts att de varit där. Så om nu "klacken" kommer ner så kan man ju räkna med att det säkert är minst lika många Timråsupporters redan på plats som bara vill ha en ledare... Om man säger som så hehe...
Yellowcard: Ja, precis. Ser att dom står där bra många. Men står för det mesta tysta. Så åker vi ner med minst en buss tror jag det blir ett jäkla drag.
MatsU: Kom igen nu alla som har ett klappande hjärta för Timrå IK. Anmäl er på denna superviktiga bortaresa mot SSK. Har full förståelse för dem som jobbar och har svårt att få ledigt alt annan förståelig anledning att inte kunna sluta upp på denna resa, men övriga, kom igen nu! Det är nu om någonsin vi måste backa upp och stötta fram våra krigare till 3 ruskigt viktiga poäng!
Yellowcard: Vet inte vem som är ansvarig, men just nu är det endast 3 anmälda. (jag & 2 polare), men man kan ju hoppas att anmälningar trillar in nu i dagarna så resa blir av!
fredriko74: Jag och frugan anmälde oss före matchen igår iaf. men tydligen är inte reseanmälan uppdaterad efter gårdagen.
Kom igen nu så fyller vi en buss och stöttar laget i jakten på en slutspelsplats!! Vet ju dessutom inte om SSK återfinns bland de stora pojkarna nästa säsong
anta: Håller med dig, nu ska vi ladda en buss full iaf. Jag har varit inställd på denna resa sedan 2 månader tillbaka, kikade i kalendern i dec på tänkbar lördagsmatch, och då blev det denna som siktet hela tiden varit inställd på. Så nu fyller vi bussen och ror hem 3 viktiga pinnar tillbaka till norrland!
MatsU: Börjar bli tjatigt, men kom igen och anmäl er på denna superviktiga bortamatch nästa lördag! De som jobbar behöver inte känna pressen på sig att anmäla, men övriga, anmäl er snarast möjligt så fyller vi minst 1 buss!! 3 poäng där och vi har ena benet inne i slutspelet =)
Janken: Fan, blivit så mycket snack om stämning i Sthlm nu och efter att ha läst JimmyH's blogg blir jag jäkligt sugen att bila ner till Sthlm på lördag! krossa SSK!!
Ja nu är två minibussar bokade till på lördag. t innebär 16 platser. Sen fyller vi på med minisar upp till 4 st. Då är det dags att fixa stor buss. Men jag tvivlar på att vi blir fler än 24 st.
Hur ser intresset ut för borta matchen mott ssk lördagen innan?? vi är 3 st som hade tänkt åka....någon/några fler som är intresserade?