1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590370 inlägg · 6216 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21

« · 1124589 Till forumet

Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
Ser på Tikare.se att resebarometern på första sidan visar brynäs-timrå 26/2?
Hur ser intresset ut för borta matchen mott ssk lördagen innan?? vi är 3 st som hade tänkt åka....någon/några fler som är intresserade?
Kommentera

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2009-02-21
MatsU: Det kommer nog bli en resa ska du se. Jag och några till ska också anmäla oss så fort vi fixat med allt först.
Kommentera

MatsU: jag kommer att vara där iallafall, värmer upp med AC/DC sen hockey:)
Kommentera

willysson: Sjysst uppladdning, ska själv på AC/DC den 20:e....:-)
Kommentera

mikenomad: Its a long way to the top.....:)
Kommentera

willysson:
Jag anmäler mig om det blir resa.
Kommentera

Moffsing: Det blir ingen resa förrän man anmält sig, så du får nog göra tvärtom.. Tänk om alla skulle anmäla sig OM det blir resa :)

Följ länken..
Kommentera

Fredriko: Är det inte exakt samma fråga som ställs i den här tråden?
Kommentera

T T: Sorry, hade inte läst den! Är dessutom min polare som lagt upp den tråden. Det är han, jag och en polare till som är de 3 som direkt är på ifall resa ordnas, vilket jag tycker borde vara en självklarhet!
Kommentera

MatsU: Jag är jättejättesugen att medfölja på denna hockeybockeyresa, hoppas bara den arrangeras! Tänkte då ta med portföljen innehållande 2 flaskor Campo viejo, 1 flaska Tequila, 1 Konjagare, 2 flak öl, och sist men inte minst 1 liter Mintuuuuuuuuuuuuuuuu! =)

Jo, glömde en liten sak som ska med, det elektriska dragspelet
Kommentera

fredriko74: Bara att pytsa in en anmälan på länken.
Kommentera

Resan borde vara med på resebarometern / tikare.se

just nu står det om Brynäsresan som är senare.
Kommentera

fredriko74: du ska helst komma ihåg resan , det var ingen lätt packning de där hehe
Kommentera

Knylan: Har redan anmält mig ! Men tack för tipset. Men undrar varför inte den finns med på barometern på antal anmälda
Kommentera

Knylan: sådär då är det nu iallfall 3st som anmält sig vad jag vet :) så nu uppmanar jag er som funderar: Kom igen och anmäl er nu! så bär vi fram tik till 3 viktiga pinnar!
Kommentera

fredriko74: Jag förstår inte riktigt grejen..

Försökte förklara i ett tidigare inlägg att en resa kräver anmälningar för att den ska bli av, saknas anmälningar blir det ingen resa, anmäler ni er, ja då kanske fler anmäler sig och då blir det resa..

Det är inte så att vi bokar en buss och satsar på resa utan anmälningar.

Gör som Knylan skriver, eller som jag skrev tidigare, in på tikare.se och anmäl dig!
Kommentera

actionleif: Annonsera om resan. Jag tror det blir minst en buss.
Kommentera

Skarin: Jag skrev till den under resebarometern, får se om det trillar in någon anmälan nudå, intresse verkar ju finnas iallafall.
Kommentera

actionleif: Det är lysande. Men annonsera på tikare också så att det liksom blir mer på riktigt.

Som det ser ut nu är jag given i alla fall.
Kommentera

actionleif: Finns det möjlighet att bli uppplockad i Uppsala skulle jag vilja följa med förutsatt att jag kan - får koll upp det i sådana fall.
Kommentera

Yellowcard: Ganska bra med resa till Södertälje också. Mycket folk från Stockholm och i närheten brukar det se ut som på tv. Och även att det är en lördag.
Kommentera

nectis: Ja jag har sett de flesta matcherna Timrå mött Djurgården och det har varit mycket med Timråsupporters på plats. MEN det har aldrig varit någon organiserad klack eller liknande så det har inte direkt märkts att de varit där. Så om nu "klacken" kommer ner så kan man ju räkna med att det säkert är minst lika många Timråsupporters redan på plats som bara vill ha en ledare... Om man säger som så hehe...
Kommentera

Yellowcard: Ja, precis. Ser att dom står där bra många. Men står för det mesta tysta. Så åker vi ner med minst en buss tror jag det blir ett jäkla drag.
Kommentera

actionleif: Ok ge mig under matchen imorgon så har jag nog 5 nya anmälningar..
Kommentera

jens_88: Ja, denna resa ska ju fylla en buss minskt =). Allt annat gör mig riktigt besviken
Kommentera

MatsU: Kom igen nu alla som har ett klappande hjärta för Timrå IK. Anmäl er på denna superviktiga bortaresa mot SSK. Har full förståelse för dem som jobbar och har svårt att få ledigt alt annan förståelig anledning att inte kunna sluta upp på denna resa, men övriga, kom igen nu! Det är nu om någonsin vi måste backa upp och stötta fram våra krigare till 3 ruskigt viktiga poäng!
Kommentera

MatsU: Någon som vet hur ofta reseanmälan till SSK borta uppdateras ? För borde ju ha blivit någon till på 2 dagar.
Kommentera

fredriko74: Kunde man bli uppplockad i Uppsala? Någon ansvarig?
Kommentera

Yellowcard: Vet inte vem som är ansvarig, men just nu är det endast 3 anmälda. (jag & 2 polare), men man kan ju hoppas att anmälningar trillar in nu i dagarna så resa blir av!
Kommentera

fredriko74: Ok kan jag bli upplockad i Uppsala så hänger jag nog med iaf. Har varken tid eller ork att strula med tågbyten osv.
Kommentera

Yellowcard: Ska säkert inte vara några problem om resa blir av.
Kommentera

fredriko74: Jag och frugan anmälde oss före matchen igår iaf. men tydligen är inte reseanmälan uppdaterad efter gårdagen.

Kom igen nu så fyller vi en buss och stöttar laget i jakten på en slutspelsplats!! Vet ju dessutom inte om SSK återfinns bland de stora pojkarna nästa säsong
Kommentera

anta: Håller med dig, nu ska vi ladda en buss full iaf. Jag har varit inställd på denna resa sedan 2 månader tillbaka, kikade i kalendern i dec på tänkbar lördagsmatch, och då blev det denna som siktet hela tiden varit inställd på. Så nu fyller vi bussen och ror hem 3 viktiga pinnar tillbaka till norrland!
Kommentera

MatsU: Börjar bli tjatigt, men kom igen och anmäl er på denna superviktiga bortamatch nästa lördag! De som jobbar behöver inte känna pressen på sig att anmäla, men övriga, anmäl er snarast möjligt så fyller vi minst 1 buss!!
3 poäng där och vi har ena benet inne i slutspelet =)
Kommentera

Hur många anmälningar krävs för att det ska bli en 'vanlig' buss istället för minibussar ?
Kommentera

Andersson:
48 för att inte gå back...
Men vi skulle nog åka på 40 pers och ta en liten förlust så som tabelläget är just nu.
Kommentera

Janken: Fan, blivit så mycket snack om stämning i Sthlm nu och efter att ha läst JimmyH's blogg blir jag jäkligt sugen att bila ner till Sthlm på lördag! krossa SSK!!
Kommentera

Blizzard: åk med supporterklubben istället , trevligare och säkert billigare dessutom
Kommentera

Andersson: Bor tyvär inte i närheten :/ Bor för tillfället i Dalarna...
Kommentera

Ja nu är två minibussar bokade till på lördag.
t innebär 16 platser.
Sen fyller vi på med minisar upp till 4 st. Då är det dags att fixa stor buss.
Men jag tvivlar på att vi blir fler än 24 st.
Kommentera

14 anmälda till SSK nu!
Kommentera

Janken: mera , mera =)
Kommentera

Andersson:
Har du anmält dej?
Kommentera

Janken: fler anmäler sig nog om det är en stor annons på Jumbotronen under matchen på Torsdag
Kommentera

Andersson: Det finns en slinga som går varje match på jumbotronen om att man kan åka med Supporterklubben till bortamatcher.
Kommentera

Maggan: jo den vet jag om , men ja tänkte att man kan göra extra reklam för just denna resa , eftersom det blir en av dom sista i grundserien
Kommentera

Maggan: Äh va fan, det är lördag va? Jag följer med
Kommentera

jens_88: bra det , lördagar är bästa dagen för resa . Jag och min plånbok ska bara komma överens först , men jag anmäler mig nog snart jag med
Kommentera

jens_88:

Ska jag skriva upp dej?
Du lovade ju att komma med 5 anmälningar på förra hemmamatchen!
Kommentera

Janken: Jag skickade in en anmälan nu... Och jag har ej anmälningar... Men några som funderar, ska trycka dom över kanten
Kommentera

Andersson: LOL jag kommer att vara där:)
Kommentera

« · 1124589