Andersson: har inte tillgång till anmälningslistan men jag tror det är 18st, sen så är det ju några svävande som inte är anmälda än men förmodligen kommer anmäla sig inom kort..
Hoppas inte gårdagens debacle avskrämmer er från att resa ner till kebabens mecka på lördag. Det är ju verkligen NU spelarna behöver vårt stöd, kom igen och anmäl dig!
willysson: Är det bara du och Hansbo? Jag pratar med Janken och ser om vi kan fixa biljetter åt er, men då måste ni förmodligen möta upp när vi kommer.
Det är klart att vi kommer att åka från Timrå. Men eftersom vi är tre minibussar och tre förare så måste vi få snacka igenom planeringen litegrann. Det gör vi ju lämpligen i kväll. På matchen. Men ett riktmärke är ca 10.45 vid E-on. Ca 11.00 i centrum och strax efter 11 från Navet.
Livsfarlig match i morrn, både med tanke på motståndet samt gårdagens resultat. Risken för underskattning och halvdan inställning har nog aldrig varit större.
Nä, nu är det dags att sätta sig i bilen för att åka till El Stockholmo och AC/DC ikväll!
- Hur vi formerar laget vet vi inte förrän på lördag efter träningen. Vi har haft frivillig träning idag (läs fredag) och med tanke på att det går magsjuka i laget vet vi inte vilka spelare som är tillgängliga förrän lördag förmiddag, avslutar Challe Berglund.
MatsU: Tycker det är en smula surt att endast 20 pers är anmälda till denna viktiga kamp imorgon mot SSK. Men men de kanske sluter upp när allvaret innebär slutspel, för det borde ju bli det om inget jätteoväntat sker de sista 4 omgångarna!
fredriko74: Det blir en rejäl hög med folk på bortastå i alla fall om bara en tredjedel av alla Timråiter på Hovets läktare orkar ta sig till Södertälje.
El Maco: Så ja! Självklarhet att vara med på denna viktiga resa!! Bara magsjuka el akut sorgebesked inom familjen, vänner som kan få en att tacka nej till denna trip!
fredriko74: Jag håller absolut inte med! Jag har redan kalkylerat hem 3p och att sätta sig i en bussjävel till tokstan en lördag för att se mittzonsgegga, sarg ut och icing samt hormonstinna assyrier med baseballträn i högsta hugg som försöker mucka gräl är inget numera som tilldrar sig en lockelse hos mig. Jag laddar batterierna mentalt inför slutspelet.
Sömn är rätt överskattat har jag hört. Jobbat på kåren inatt. Känns inte som nån idé att sova nu. Ska ju snart vara på Navet i alla fall. Ses i minibussarna :)
Känns helt underbart att kunna se matchen hemma ikväll. Skulle fan inte orka med att stappla iväg till O´Learys idag. Än mindre till kringelstan. Nu vill jag se andra tongångar på bortaplan än senast! Spelar vi som mot SIK senast så blir det inga problem...
Du vet ju att jag tippar så där bara för att hjälpa oss. Brukar till och med få meddelanden, där andra HS:are avkräver mig dessa tips. Det är klart att vi ska vinna (egentligen)! :)
Ja inledningen på denna match är sådär, börjar redan bli orolig även fast de är mycket hockey kvar, man kan inte bara tro att man kmr vinna bara för att SSK är klar för KS.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen