Pitikimäki riktigt bra idag...skönt med 2 målisar som iallafall har potential....jag menar vid deras 1-1 är det totalt omöjligt att räkna ut hur Granath tänkte..??
Nu har vi gjort två halvbleka insatser och tagit 5 poäng. Jag kan känna en tillfredsställelse i detta faktum även fast vi måste spela betydligt bättre i fortsättningen. Nu tycker jag alla ska lyssna till Vidells intervju, han lockar alltid till skratt.
73Sjöbba: Jag kan få det till en situation till, då ssk-spelaren drar pucken i utsida nät. Där tycker jag faktiskt inte att han gör något fel alls, kameravinkeln lurade mig lite först men jag tycker att han mer att han tvingar utt ssk-spelaren i en vinkel där det inte går att göra mål.
tik02: Inte direkt! Jag gav upp webradion, ringde ett skypesamtal till syrran hemma i Timrå som sitter och ser matchen på teven så jag lyssnar via skype på matchen på teven istället!
Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
Olle: Jag vill ha det till fler situationer som han har gått ut för att skära av vinkeln men då har det kommit en dragning och då ligger han där och simmar.
73Sjöbba: Förstår inte riktigt din bild av Pitkämäki. Jag tycker att han har varit lugnet själv, enda gången han går ut på sättet du beskriver var ju då Granath ställde honom fullständigt och interferade egen målvakt i det avgörande skedet.
Olle: Helt rätt! Problemet är väl bara att de sista kronorna redan är lagda. Det var väl det sista Nubben gjorde; signade svindyrt. En Täljespelares glaskäke har just gått på isen
RTS: Med tanke på inställningen i laget så ser jag ingen anledning att inte kräma ur dom sista kronorna och lägga dom på Sonnenberg. Jag tror att det skulle vara en värdefull investering.
Fantastiskt roligt iallafall att vi har en RIKTIG TIMRÅKILLE i toppen på SHL målligan framför alla coola kanadicker och finnar. Stort Grattis Filip ♥️♥️♥️