pefr: minst tre matcher där på robert karlsson va? Försökte mörda kolan två meter från sargen! Bentackling på hirscho! Ytterligare 3 matcher! Vakna eller avgå, porslinsnämnden!
bisterfinnen: Det är klart att det finns undantag. Men de flesta som springer här inne är inga superambassadörer för Örnsköldviks kommun. Du är väl en av få som inte behöver känna dig träffad.
Det handlar nog snarare om att Hälsingar över lag är sköna och jävligt trevliga människor, sen är det ju ett plus att ni inte lyckades förstöra det. Efter 3 år i Örnsköldsvik skulle väl vem som helst bli en grinig bitter idiot.
ÖstrandsNisse: jaa, men nångång måste vi ju göra en bra sådan också. Spelar vi bara enkelt i framförallt egenzon och vågar kliva upp med laget vinner vi detta. Vi har för många inviduellt skickliga spelare för att inte stänka dit en puck eller två när läget ges.
pefr: Måste hålla med dig and A E, snabba förstapass o ligger rätt i banan i hela perioden. Som jag förutspådde får han spela med Sebbe, och det är nog bra det. Nej han ser riktigt bra ut Anders, Kul.
Bra spel av Timrå dom gånger man vågar kliva upp med hela laget...Sonntag ser ut att ha det jobbigt idag.
Ny målvakt idag igen, gillar inte det skiftandet hela tiden men Åke har sett stabil ut.
Sedan kan man konstatera att det gick för lång tid utan utv för domarna, tur dom hittade en felaktig sådan på Styf.
Spelet verkar inte vidare bra från Timrås sida, tidvis nästan utspelade. Nu gäller det att komma igen i andra perren och dominera puckinnehavet. Lirarna måste verkligen börja vårda pucken.
Timrå Icon: det finns inget tråkigare än tisdagsmatcher. och det finns inget tråkigare lag att möta än ssk. jag tycker det är rent av positivt att det är lite virrigt så man håller sig vaken :)
A Eriksson ser väl för övrigt helt reko ut? Rappare än jag trodde och rejäla passningar
Zäta75: Kan inte bara luta sig mot Hållander som ska bära Timrå match efter match. Nu MÅSTE alla kliva fram och höja sig annars inget topp 6 och det är ett fiasko med det laget man har