Timrå Icon: det finns inget tråkigare än tisdagsmatcher. och det finns inget tråkigare lag att möta än ssk. jag tycker det är rent av positivt att det är lite virrigt så man håller sig vaken :)
A Eriksson ser väl för övrigt helt reko ut? Rappare än jag trodde och rejäla passningar
Hahl Bundy: Timrå är mest revanchsugna förståss. Särskilt med tanke på förlusten mot Lule i lördags. SSK har nog ett starkt självförtroende med tanke på sin senaste seger, så revanchsugna, nej inte dom inte.
Oj så viktig match det är idag, hoppas verkligen vi kan studsa iväg från SSK med 3 pinnar. Men kommer bli tufft, SSK har en bra match i ryggen 6-2 FBK är inte dåligt.
Jockz: Kanske lite svårt att göra en bedömning så här efter en match, men kan han bli nyttig för er i vinter? Han presterade ju bra i lhc åtminstone om man ser till poängproduktionen.
Hahl Bundy: Her just bevitnat värmningen Axa. Så här värmde Timrå. Illka,Kim,Matti, Matt,Corso,Timo, Björn,Gabbe,Röjmark, Hallin,Lander,Axie. Back par Kolan,Styf Halonen,Sonntag, Zebbe,Anders E, Jesper,Alexander L.
Det var faktiskt ett riktigt bra tempo fast det bara var en isvärmning
El Maco: Nog för att det fortfarande tenderar att se lite bättre ut på bortaplan men i morgon tror jag inte att det räcker med att spela hockey i 30 minuter för att vinna matchen. Dom kommer från att ha slagit FBK med 6-2 och har nytt självförtroende. En betryggande 0-2 ledning skulle inte skada efter första...vi vet ju alla hur det brukar se ut i andra.
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.