1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590572 inlägg · 6217 ämnen

Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30

« · 1313850 · » Till forumet

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
vilket skämt! vad fan! ssk förtjänar en tvåa där, vad fan pysslar domaren med?
Kommentera

Åker TIK hem från Södertälje med någon enda poäng skulle jag vilja kalla det för bragd.
Kommentera

John K: Samma jävla bögmåljingel som i Banjo Arena.
Kommentera

Blizzard: Skratta eller gråta... Ärligt hur många matcher har du sett i hans karriär, och detsamma undrar jag alla andra experter här inne som sågar honom innan han ens hunnit spela en match. Om man har så många säsonger i NHL så kan man nog spela hockey ivarje fall...

Jag är grymt imponerad av hans spel, det känns mycket lugnt och stabilt. Helt ärligt så kan jag säga att jag tycker det verkar vara den bästa värvningen på ett par säsonger i TIK.

Dessutom har han klart mest speltid ikväll på isen över 15minuter hittils, så konditionen verkar ju också hålla.

Jag lyfter på hatten för Anders Eriksson! 5+++++
Kommentera

Kattgubben: hmmm det är ju inget snack om vilket lag SR kommentator håller på. Skrek så han sket på sig av glädje.
Kommentera

Kattgubben: helt oskymd från blå ... snyggt
Kommentera

superfalle: 2-2, skiit!!!
Kommentera

Vilka optimala förhållanden för att börja en period...fy fan vad tråkigt!
Kommentera

Vilken fruktansvärd mardrömsstart *tar sig för pannan*
Kommentera

Förjävla skit. Typsikt att Pitki kommer in helt kall i 3 mot 5.
Kommentera

Kattgubben: Troligen ljumskproblem.
Kommentera

Kattgubben: faaaaaaan
Kommentera

Men söte Jesus.. vad har hänt med Åkerlund?! :O
Kommentera

målvaktsbyte..
Kommentera

Ambroo: fina lägen som SSK gett oss
Kommentera

Blizzard: Ja, fördjävligt att man kapar intervjun, precis när Hallin skulle fälla sin bästa "dräparkommentar". Såg ni vad spjuveraktigheten lyste i ögonen på honom?
Kommentera

nixXz: Vad ser du för match?

Vi har haft fina lägen men tyvärr inte träffat kassen. Synd att domarjävlarna ska köpa Månssons dykningar. Håller vi ut i 3 mot 5 så vinner vi. Ante, jävligt positiv! Spelar med fin pondus och löser saker rutinerat. Fina förstapass också. Kul!
Kommentera

Olle: Jo kan vara sant, men jag tycker de är för billigt endå.Jag hoppas också vi kan reda ut detta 5 mot 3 läge och sen gasa på.
Kommentera

A E har mest istid av alla spelare (både tik och ssk). Som sagt- skratta eller gråta?

Oavsett vilket är jag imponerad av hans insats, med de förutsättningar han haft.
Kommentera

Blizzard: kommentatorn är bra, inte ofta dom är bra
Kommentera

Snoop: SSK åker faktiskt ganska mycket skridskor också, då brukar man få enkla utvisningar med sig. 0-0 i andra får ju ses som ett fall framåt, hoppas nu att vi kan reda ut 3-5 och börja spela ishockey i tredje nu.
Kommentera

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när AE visar sig vara en av de bättre backarna ikväll, han visar timrå hur man i pressade lägen gör det galant och hur bra och lätt det blir att anfalla med ett bra FÖRSTAPASS!
Han hade kunnat peta bra många backar i TIKs trupp, lite seg på rören men va fan han får ju ut pucken iaf.

Sonntag visar raka motsatsen och han skulle verkligen kunna förlora en match åt oss på helt jävla egen hand, näe släpp inte på honom på bussen när vi åker ikväll, låt han stanna i SSK.

Varför blir Hirso bortplockad 97% av sina tekningar...
Hirso har även lyckats dra på sig två bentacklingar på väldigt kort tid (typ 2-3matcher) nu i mittzon när han åker sina runda svängar, lågoddsare på att ledbanden rycker snart!!

Canalplus gör det igen - ilördags skiter dom i att sända våran match och sänder istället BIF-DIF OT och nu så kapar dom intervjuven med Pelle mitt i - inte lika värt pengar detta längre.

Kommentatorn är faktiskt helt okej har iaf lite speed i snacket.

F.ö måste vi ta 3P ikväll med tanke på hur resultaten i dom andra matcherna ser ut, DIF leder likaså modo och FHC och BIF tog poäng igår....

Redigerad kommentar

Kommentera

pingvin: Styfs första 2:a var absolut ingen utvisning, den andra lite mer klar men SSK spelarna faller lätt och domarna går på de.
Kommentera

Utspelade, har ju ingen puck alls.
Kommentera

El Maco: Jag är medveten om mitt "icke-gillande" mot den mannen. Men när det ser ut som det gör för honom är det lätt att ta fram yxan och hugga. Jag tyckte nog att känslan som infann sig ju längre perioden gick och det faktum att hemmapubliken skrek på varenda liten grej gjorde att en utvisning låg i luften och att ytterligare en - om tillfälle gavs - också var förestående. Men jag sitter ju framför teven och har säkert en annan känsla för spelet än vad t.ex. Hirso har.

Nu ska jag vara positiv. Vi klarade andra med nöd och näppe. Nu tar vi det här. Trusten med harden!1!!1
Kommentera

Kattgubben: Hallin är skön i intervjun.
Kommentera

Det måste verkligen svida att ligga under mot Timrå på hemmaplan efter att ha krossat FBK... ;-)
Kommentera

15-4 i skottstatistik i andra. Det är svagt. Det är tur att SSK inte har skärpa i avsluten.
Kommentera

ÖstrandsNisse: Överdriv inte hatandet. 99 gånger av 100 kommer man undan med det där.
Kommentera

El Maco: Tycker han har skött sig stabilt vad jag har sett.. ser lugn och trygg ut. Tar kloka beslut - inte världens acceleration i åkningen dock.
Kommentera

Kattgubben: Domaren har bestämt sig att Tik inte skall få vinna.
Kommentera

Jag lägger in beställning på en kompensationsutvisning, tack!

Kommentera

Jag tänkte just skriva att vi gör en jävligt bra andraperiod för en gångs skull och sen blir det en dubbelutvisning...aj aj aj.
Kommentera

Kattgubben: Och Hirso visar sin storhet. Så jävla hjärndött så man blir mörkrädd.
Kommentera

36-5 i skottstatistik på Hovet, 1-2 i matchen. Måste vara rekord. 
Kommentera

El Maco: Fan vad Styf tar många 2:or. Hinner han inte med?
Kommentera

Grattis domarn! De kunde inte hålla sig till slut efter apskriken från läktarna.
Kommentera

Tre mot fem, ajajajajaj

Kommentera

Två utvisningar mot oss i samma byte... väldigt vanligt i ES....
Kommentera

men vad fan. hur många gånger per säsong får man se en utvisning dömas p något som händer under en avvaktande? Vad fan.

Vi MÅSTE börja låta som SSK-publiken hemma i e-on så vi också drar lite fördel av domarna.
Kommentera

Kattgubben: Jag har bara sett sista tio men på den tiden har AE sett bra ut. Korrekt uppfattat?
Kommentera

SSK har kommit upp i banan sen bentacklingssituationen. Tänk vad mycket en sån liten fadäs kan betyda... *rolleyes*
Kommentera

Mycket Södertälje nu...

Kommentera

Timrå Icon: Och förmodligen också böter.
Kommentera

John K: Ja precis! Och vi hade blivit avstängda 4 matcher
Kommentera

John K: hade det varit pikkarainen hade de sannolikt arkebuserat honom medelst puck och klubba
Kommentera

73Sjöbba: Ja, det är nästan lite Ängelholmsvarning på den...
Kommentera

Vilket jävla pack det verkar vara på läktaren idag.
Kommentera

« · 1313850 · »