DJ Hemp: Passar ju ganska bra att varva upp HV-hatet redan idag inför matchen på torsdag. Vill se att vi slår det där åckliga laget alla matcher denna säsong. Eller egentligen för all framtid, men man kan ju kanske inte få allt. Drömmer dessutom om att Pikken sänker Thörnberg riktigt ordentligt, men med en tackling som inte ens lottereriet kan fälla.
MoDo var tillfrågad men svarade inte, det är dåligt att man inte kan lämna ett svar i allafall. Men jag är bara glad att AE finns hos oss nu och hoppas att han fortsätter på den inslagna vägen, då kan han väl inte bli petad, eller?
Ja, nu fan har de blivit alldeles för gamla dessa gubbjävlar och särskilt Arne. Sicken föredetting och sopa - kicka aset! Samtidigt ser jag gärna att någon vrider nacken av alla jävla satans HV-as på en gång. Vidrigare svenskt lag finnes ej - hata! Och detta skriver man ändå i ett glädjerus över en solklar Timråvinst på bortaplan... Konstigt!
Hah, nu har Arne hjärnblödning i studion. Först kom "Matt Murley kom in i MODO och avgjorde matchen" efter att Ankan rättade upp honom kom sen revanchen "Matt Murley kommer in och avgör för Timrå i sin första match för klubben"..
MB: Alla skador är väl i någon mån att betrakta som ont i kroppen. Det kanske är det nya svenska begreppet istället för att kalla det "upper-body"/"lower-body"-injury. Lagom diffust så där.
Jag förstår varför AE har fått så sjukt många chanser i NHL vem vill lixom inte att han ska lyckas och bli hur bra som helst, fan vilken skön snubbe =)
Hjärt attack varje gång sonntag är inne kan inte vara lätt att köra backpar med honom, sprka han och förläng året ut med AE!
3 poäng trots att vi bytte målvakt, vår kapten klev av, typ en vunnen tekning på hela matchen och bortamatch. Känns mycket bra. Nu är det kväll tack och hej