John K: Det blir till att köpa matchprogram också... Eller följa swehockey på blackberryn, det är visst -10tal nu (men jag saknar de som bytte siffror på resultatrapporttavlan i isladan med en stång. Fromells Vip-teknik, Boden-Piteå 3-0)
Om Timrå förlorar och både AIK och Modo tar full pott är vi borta från slutspelet i såväl teori som praktik. Om vi tar tre och någon av Frölunda eller Modo förlorar så kan vi inte åka ur. Finns några varianter med tvåpoängare på samma tema också... Men annars kan alla tänkbara utfall vara möjliga inför slutomgången hemma.
Kan det bli utsålt mot DIF tro? Det är så jag funderar på att ta planet hem och kolla.
Redigerad kommentar
Kattgubben: Hä gäll å va påsitiv!
Jag tänker såhär jag: vi har fortfarande vittring på det där SM-guldet Pärra-pöjken låvede öss inna säsonga starta.
Bara en sån sak.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
SSK rear ut 500 sittplatsbiljetter för 50 spänn styck. Kul om det kommer mycket folk ikväll. Heta minnen från kamperna i Scaniarinken i slutet av 90-talet och -00 när vi gick upp, alltid ett jäkla tryck när vi kom på besök i allsvenskan och diverse kval. Men bortastå köper man fortfarande i dörren vad jag ser...
Har precis värvat två marginalåskådare till kvällens match i Södertälje.
Redigerad kommentar