riktar mig främst mot hockeyoraklet nu, får man klaga nu då? Eller när får man börja klaga? Efter förra matchen var man ju sorglig om man gjorde det...
Vi kan ju sitta här och hålla handen med hela timrå ik som föreningen och sjunga we shall overcome.
Andersson: Undra om inte direktivet från ledningen är att ingen, och då menar dom INGEN, annan än Jonte får försöka skapa något offensivt. Inte ens när han sitter på bänken.
Kanske skulle vara bra att låta Jonte vila nån match? Låta nån annan kliva fram liksom?
Uselt genomförd match. Det var en period på 10 minuter i andra som var okej. Resten är bara att glömma. Madsen, Lindholm, Ohlsson och Ohre bäst ikväll. Igen.
Även om det är ett ungt lag, pucken är rund och serien är lång är känslan att nått måste hända nu så att det inte fortsätter så här. Spelet i 5 mot 5 skojar man inte bort. Tendensen att det ska bli bättre syns ju inte heller. Och det har det inte gjort sedan första nedsläpp.
Nisse på Mon or: Egentligen är det inte så viktigt att dom förlorar idag och att det gör så mycket ... för att snart är det match igen och då jäklar kommer vi se ett annat spel och taktik så vi blir rådlösa och tänker va f.n har hänt med laget .
roger_sundsvall: slarvigt ,hafsigt och framförallt tråkig hockey är vad vi får från Timrå nu.....något topplag blir vi inte tyvärr. Heja Timrå, Modo och Löven
roger_sundsvall: Jag lämnar nu tills vidare för hälsans skull. Livet är annat än dålig skithockey. Utan kamp, utan engagemang, utan struktur, utan ledarskap. AVGÅ ALLA!!
bar mofftak: LAGET ska skämmas. Jag tycker synd om alla supportrar och publik som lägger ner pengar och tid på detta. Stoppa alla löneutbetalningar och sparka Freddan nu.
Fyfan va dåliga dom är, helt sjukt. O vad gör J.Carlsson i boxplay? Lägger ner den i timrås zon igen istället för att bara rensa??? Men herregud, direkt avgörande till powerplaymålet till 2-1!!
Nisse1: Ante är nog van med lite annan kvalite på backar att ha att träna. Tror han va lite diplomatisk när han snackade om några år innan det sitter. Vill inte kritisera sin backsida där hälften håller div 1 klass just nu..
Tycker det ser så jävla trögt ut i benen, ingen kräm alls i åkningen. Plus att ingen verkar ha något som helst självförtroende, förutom Ohlsson, som verkar bestämt sig för att göra en Wedin i år.