Dunc: Dom är inte alla ute och cylkar men problemet med argumenten bakom Sparka Challe grejjen var ju att man tog för givet att Challe inte kunde jobba med laget och förbättra spelet.
Nu är det så att Challe har brister och jag vill se honom ersatt till nästa säsong men han har potential att bri en bra tränare om han fortsätter inom yrket. Man måste komma ihåg att han är ung och relativt orutinerad vad gäller tränarbiten.
Snoop: Jag tycker ändå att Skogs har en jävla fart på rören. Om man nu ska/måste behålla honom kanske det hade varit bättre om han spelade forward? Jag har sett mer av offensiva kvaliteér i honom än defensiva.
Känns som att Skogs inte hänger med riktigt defensivt. Redan 20 utvisningsminuter i år att jämföra med 54 minuter på 62 spelade matcher förra.
Jag är en som trott på Skogs men nu börjar jag tveka.
Tyvärr är så icke fallet vad gäller grundspel och grundserie. Här är Challe totalt iskall (i fel bemärkelse), och givetvis anledningen till att hans agent byter mobil stup i kvarten för att vara säker på att den funkar. Timrå har under de här tre åren gått bakåt på i princip allt vad gäller själva spelidén och underhållningsvärde. Det har varit virrigt, ineffektivt och jävligt trist att titta på.
Men: jag gillar Challe ändå. Förhoppningsvis kommer han att få avsluta jävligt stilfullt. Det har inte varit tre sköna år, men nog fan har han kämpat på och varit lojal mot klubben (även om man kan ha invändningar mot behandling av vissa enskilda spelare).
Sparka, Challe! Sparka stjärt!