Alltså. Nu har man sett ett antal bra matcher i SA och fint är väl det :-) Men speakerrösten pajjar en hel del av stämningen numera. Särskilt line-up är otroligt pinsam med "På Right Wing, Niklas Nordgren" till exempel. Rösten är så äckligt tillgjord att jag mår illa, påminner om hur de presenterar Gladiatorerna i TV4. Väntar bara på ett "..han är skridskostark och har ett gott hjärta." efter han sagt namnet :-(
Är liksom ingen energi, inget "go" i presentationen utan det känns som han vill låta "cool" och köra nån tillgjord basröst :/
Favoritarenor (och inte): Bortasektionen enda skamfläcken? Ja om man enbart ser till hockeyupplevelsen för samtliga kanske. Och då är jag definitivt med. Som jag konstaterat, då är SCA svårslagen. Jag har ju som bekant andra synpunkter också men för huvudsyftet, se hockey, har vi en topparena!
Men speakerrösten pajjar en hel del av stämningen numera. Särskilt line-up är otroligt pinsam med "På Right Wing, Niklas Nordgren" till exempel. Rösten är så äckligt tillgjord att jag mår illa, påminner om hur de presenterar Gladiatorerna i TV4. Väntar bara på ett "..han är skridskostark och har ett gott hjärta." efter han sagt namnet :-(
Är liksom ingen energi, inget "go" i presentationen utan det känns som han vill låta "cool" och köra nån tillgjord basröst :/
Nån annan som stör sig eller är det bara jag?