Knylan: Det borde inte vara så svårt att hitta nya företag. En enkel googling så går det att hitta länkar som hjälper en. Sedan går det att bevara potentiella företag. Det är väl så telefonförsäljare jobbar misstänker jag.
Sedan angående vem som ska ta kontakt med vem så kan jag väl formulera mig så här: Mitt fokus med mitt företag är att ha en verksamhet som mår bra i första hand, inte att fundera på vem jag ska ge pengar.
Vad klingar mest intressant? När Ossian från servicefinder ringer eller när Timrå IK hör av sig?
Redigerad kommentar
73Sjöbba:
Varför kan man inte söka lite utanför Sundsvall också, Umeå exempelvis?
Redigerad kommentar
liston: Jag håller med dig. Jag tog bara ett exempel i ottan när man inte fungerar fullt ut. =)
Jag sitter och funderar på vad jag ska kontra med i utmaning. Jag avvaktar tills jag har pratat med Timrå IK
Kattgubben: En stor skillnad mot för Tj & Co.
Här har vi en som verkligen brinner för klubben.
73Sjöbba:
Jag har pratat med Nolander idag och gett mitt bidrag med 12 samt sa att han kunde auktionera ut mina biljetter då jag inte har en chans att åka till Stockholm.
Förhoppningsvis så får dom in ett par tusenlappar till på det sättet, så nu hoppas vi att Sidney Crosby kommer!!!!!
73Sjöbba: Det där stämmer in bra på mig också, Giffarna, Dragons, Granlo och Sundsvall har hört av sig men inte Timrå.