Olle: Vet att du skojar, men jag kan inte det just nu. Jag börjar faktiskt bli allvarligt oroad över alla utv vi tagit de senaste matcherna emot lag som AIK och SSK, ska vi leva i båset emot FBK eller. Nej dom måste börja granska detta, släpp deff tänket för 5min och prata om 2min istället. Det börjar spåra.
RubinCarter: Jag skojar ju bara. Ja se där, där kom 2-0. Det känns faktiskt ganska olustigt att SSK dominerar. Enligt Jimmy så verkar ju utvisningarna tas för att man inte hänger med och det känns väl så där.
Sen angående jonte, har han suttit av 3x2 minuter nu? Senaste för slashing på målvakten. Luktar ju övertändning långa vägar. Men han har väl en inkörningsperiod som alla andra.
Olle: Vi kan förlora med 6-0. Ha dåliga linjer, missa massor utav målchanser. Men onödiga 2 minutare är fruktansvärt svårt att få bort när vanan har satt sig och de senaste två matcherna har det fan ballat ur.
Nej jag var mer den som stod kvar i extra 10min och krävde revansch!
RubinCarter: "Snart skiter jag i det här"? :) På försäsongens tredje match? :)
Var du en sån där som hivade iväg slagträt ner i bäcken och sprang hem när du inte varvade på första försöket? :) Nej lugna sig lite nu, du börjar låta lite som ett BIF-fan nu ;)
Allvarligt talat, det är fan inte ens roligt längre emd alla utv, vad fan håller Perra på med, ryt i lite förh*lvete!!! Snart skiter jag i det här, kommer aldrig orka med såhär många skit utv i 55omg!!
Berglund: alltså. Har man journalist som jobb kan man väl för helvete ha bättre koll än den pajasen. Avgå för fan xD vill tillägga att de kan vara bra o förlora idag dock behöver de inte vara 5-0 vi måste bli lite dödliga vi också ;-)
Man kanske inte ska dra alltför stora växlar av de två segrar Timrå mäktat med. Sundsvall besegrade Almtuna med 3-1, ett mål mindre än Timrå mäktade med för att ta ett exempel. Jag tycker nog det är bra om man inte övertygar allt för mycket under försäsongen. Jag inbillar mig att chansen att vi får hit ytterligare en back (förhoppningsvis en klassback) ökar om laget inte går sådär överjävligt bra under försäsongen.
Andersson: Låter bra att han kommer ihåg hur man tacklas iaf, de är så jonte ska spela han ska tackla och bidra med energi då kommer poängen okcså för honom.
Dream Team: Ett söndervärvat SSK som fått börja om på ny kula ska inte kunna ha mycket att säga till emot ett Elitserielag som ställer upp med ordinarie manskap.
Som det låter via rapporteringen så dominerar dom ju rätt friskt just nu.
Jä*lar!! nu är jag så förbannat övertänd! jag skall strax sätta mig i bilen å flåsa iväg mot gneeesta! fett med taggad då! nu gäller det fyyyy fan! ojoj jag hoppas på slutspelskaraktär ikväll! hoppas att ssk verkligen bjuder upp! visar att dom tänker tillhöra toppen av as i år!!! sjukt trist att vampens ljumskar inte var bättre tränad! ville verkligen se honom lite extra! nu får jag tok studera mr robinson isst! nä! kan vara så att det blev en kopp kaffe för mycke! forza tik nu!!!!! adios!
Ja va fa,,, har hänt?