1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590381 inlägg · 6216 ämnen

SSK-Timrå i Gnesta

« · 1394919 · » Till forumet

Sv: SSK-Timrå i Gnesta
Johnny Bravo: Ja det är teori då. Studier på egen hand.
Kommentera

Timrå Icon: Har dom lektioner på natten oxå?
Kommentera

Johnny Bravo: Japp. Nu börjar snart Ridskolan 2
Kommentera

Timrå Icon: Är dressyren avklarad?
Kommentera

Timrå Icon: jo jo kiss my ass :)
Kommentera

Johnny Bravo: Näää med den kan jag länka till månen till och med :-)
Kommentera

Timrå Icon: Du menar din Iphone? Var ärlig nu :)
Kommentera

Johnny Bravo: Tror inte det går från den här skit android-modolid-telefonen jag lånat

Redigerad kommentar

Kommentera

Timrå Icon: Vet inte vad du snackar om. :)
Kommentera

Johnny Bravo: Säger han som inte ens fick till den från AB haha
Kommentera

Timrå Icon: Que?
Edit: Hur svårt kan det vara att länka :)

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: Måste prova en länk....vette fasen om den funkar dock.....

Det gjorde det inte

Redigerad kommentar

Kommentera

mikenomad: Den tar aldrig slut.
Kommentera

Johnny Bravo: Ja...slutet av april, är det inte då våndan brukar ta slut?
Kommentera

mikenomad: Bara 7?
Kommentera

Johnny Bravo: Jotack...sommaren har varit behaglig och batterierna äär laddade. Nödvändigt det med tanke på vad som komma skall, ca 7 månaders vandring i dödsskuggans dal. :-)
Kommentera

Modano: Du är inte nykter, va?
Kommentera

Skarin: Ebba Imperit Thåström ja det är överlägset skiten som ä nu. Petter godkänd satt med en Timrå tröja på sig och var trevlig som fan kan tänka mig han sjunga du gammla du fri på nån match framöver. Den bästa som ja hört framföra den var Lennart Jähkel vilken pipa, Thåström är inte nån sportfåne tyvärr.
Kommentera

mikenomad: Jag märker att du har laddat upp i sommar :)
Kommentera

Ambroo: Vi är iaf inte enda laget som vilar spelare. Modo t.ex. vilar Axelsson i väntan på större hjälmar.
Kommentera

T T: Japp dom passar till annat.
Thåström är universell.
Kommentera

"I övrigt var han en av dem som försökte litegrann"

Redigerad kommentar

Kommentera

T T: Skulle tro det va?!;-)
Kommentera

Ambroo: Hyggligt självklar!
Kommentera

Ambroo: Jävlar vad bra, klart det måste bli den.

Min första tanke var Alltid Rött Alltid Rätt men din va bättre.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johnny Bravo: Far åt helvete!11! !

Edit: Det skulle inte förvåa mig om Bloggrin sett fel och det är typ Bob Dylan... Haha snacka om klimax!

Redigerad kommentar

Kommentera

Pax att ha Riddarns hjälm som bild på min presentation när den kommer ut på nätet!!!!
Kommentera

Skarin: Gubben. det räcker så!
Kommentera

Skarin: :)

edit: Hursom är det i mina ögon fantastiskt att Riddarn väljer Thåström som motiv tillsammans med rött o vitt.

Redigerad kommentar

Kommentera

Johnny Bravo: Fin i kanten då.....
Kommentera

Ambroo: Det var ett jäkla tjat om Lundell hit och dit, broder! ;) I övrigt har jag inga kommentarer. Det är fel forum och det skulle ta för lång tid ;)

Men att Thåström är det bästa vi har i det här landet, där är det inget snack!
Kommentera

Lemmy: Jävla gött att höra om Jonte "Pain in the ass" Hedström. Mot Modo kommer solomålet. En lätt vickning på höften åt vänster och en dragning åt höger inåt i banan innan han lutar kroppsvikten neråt och rycker sig uppåt och knäpper iväg ett skott i dragningen. Nätet står som en strut på klackens sida. Han åker fram, gör en snäv stoppsladd och lägger handen bakom örat och tidernas vackraste stämsång ekar högt mot ladans stålkonstruktion "JONTE HEDSTRÖM GÅR PÅ VATTEN CHA LA LA LA" från ett gungande rödvitt hav i extas!!!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Skarin: Att jag blev orättvist behandlad eller att jag är fin i kanten? :)
Kommentera

Johnny Bravo: Jag gillar att du är det :)
Kommentera

Skarin: Du vet... Det där är ju min hjälte liksom... Inte ens om du slår ihop Lundell och Stipe så kommer du upp i den klassen. Jag blev lite exalterad kan man väl säga!;-)
Kommentera

Skarin: Jag tycker det är orättvist bara för att jag var lite fin i kanten!
Kommentera

Ambroo: Haha... Jag förstår din iver. Jag känner likadant. Detta måste vara en självklarhet även för Riddarn själv :)

Redigerad kommentar

Kommentera

Skarin: Blir det inte den så går jag inte på en match. Det är så självklart att det är SJÄLVKLART!
Kommentera

Johnny Bravo: Självklart din galt!!11! 1!
Kommentera

Ambroo: Du är synsk va?! din get!!
Kommentera

Timrå Icon: En bit kvar tills vi vet till 100% att Jonte fixar det men det ser verkligen lovande ut! De som fortfarande är negativa torde ha nåt personligt emot honom kan tyckas. Eller så är det bara så enkelt att man inte vill vika från sitt otroliga hockeykunnande som basuneras ut här dag ut och dag in. :)
Kommentera

Johnny Bravo: Ambroo var snabb i tanken som vanligt och har redan valt ;)
Ska ta ett snack med Hassebo och med Riddarn först. Det är ju ändå spelaren som har sista ordet. Men han borde välja låten som kommit på tal, tycker jag.
Kommentera

Skarin: Du får en par + av mig där gällande Jonte och den här låten är givetvis gjuten åt Riddarn. Skönt gung när den rockar loss och budskapet går ju fram va...:

T T ger fan i att plocka det här!

Edit: Vid 3:23 och framåt, tack!

Redigerad kommentar

Kommentera

Skarin: Har du nån spec. i tankarna redan nu eller vill du ha hjälp?
:)
Kommentera

Skarin: Japp Jonte blir viktig! Jag tror han fixar det

Hertzberg kan ju i och för sig ha någon liten skada också som gör att han inte kan matchas så hårt. Annars tycker jag han verkar lite vek...

Du ska va president!

Redigerad kommentar

Kommentera

Angående fallet Jonathan Hedström. Har ju varit utomlands och inte riktigt kunnat kommentera det, förutom till mina närmaste då.

Bara det att de flesta totalsågar att Jonte får ett try out i TIK är för mig lite av en gåta just i detta nu. Jag både tycker och tror att han platsar hur lätt som helst i årets TIK. Jag var väl en av få som ville ha hit honom redan från början. Räcker väl med att titta på laguppställningen i de här försäsongsmatcherna så borde väl fler inse att Jonte mer än gärna är välkommen tillbaka! Dessutom var det färdigvärvat på forwardssidan, innan Jonte kom på tal då. Säger väl en del kanske....

Wedin och Werneman i all ära, men då har jag mycket hellre Jonte i någon kedja. Kommer bli en grymt tuff säsong som alla känner till där jag faktiskt tror att Jonte kommer tillhöra en av våra bättre och jämnare forwards. Det hela förutsätter att han går in med ett jäkla jävlaranamma så klart och kör sitt gamla race så att säga. Sedan finns det ju en hel del rutin också att använda sig av.

Sedan är det märkligt att Hertzberg får så enormt lite istid. Riktigt märkligt t.o.m. Han måste vara borträknad inför säsongen. Kan inte se det på något annat sätt. Å andra sidan är det viktigt med en bred trupp. Det har nog TIK lärt sig denna gång. Ska bli intressant att se vad detta mynnar ut i....

Sammanfattningsvis var det nog bra att TIK värvade Jonte. Självklart blir han kvar säsongen ut. Det är nog så gott som klart redan nu.

Till sist. Häftigt att Ridderwall väljer den levande legenden Thåström som motiv på masken. Riddarn kommer få en bra låt med andra ord ;)
Kommentera

Modano: Det är dom väl med största sannolikhet.
Kommentera

mikenomad: Igen då Alexandra larsson skadad gör inget hör hemma med katterna. Men Pikken Vampola Granath måste va spelklar till det drar igång.
Kommentera

Nu är ordningen återställd igen :-P efter AIK-matchen trodde alla på slutspel nu är det kvalserien igén ;-)

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1394919 · »