Per HApps: nej fasen inge kärringfasoner nu. kasta handskarna och gör upp! Det blir iofs matchstraff men det är det ju värt när TIk vinner med 0-3 :)))
Jesse P: Svårt att förstå ett sådant humör en sådan här afton!
Falo, jag menade bara att det nog är enklare att klicka in sig på Aftonbladet/svt text/swehockey/hockeyligan än att hacka ned en fråga i gästboken. Menade inte att vara snäsig.
Jesse P: har inte hafft min bästa dag i dag kan jag sägga då ber om ursäkt om jag låter elak eller så men om man får ett sådant svar som jag fick av "alf" eller vad hen hette så orkar jag inte skriva annat
Fyfan va ja e gla......Klockrent ämnet ikväll också!!!! In me 3:an så jag vinner på oddset! KÄMPA TIMRÅ IK!!!!!! 4 min kvar.........tills segerskumpan flödar!
arf: Läste någonstans att dom skulle börja om från noll i NHL. Det är väl det ända vettiga. Dom vet tydligen inte hur bra dom har det där borta. Jag tror nog att Foppa o co. har mjölkat ut allt. Ägarna har fått nog.
Manderville: Ja Timrå har flyt nu. Det kan lika gärna vända till 6 raka förluster när det är oflyt. Förhoppningsvis har vi flyt vid ett eventuellt slutspel.
Apropå vinster så fick jag ett sms från en MODOit i dag. Följande stod att läsa "Ni kommer inte att förlora en enda match i år. Guldet är klart!" Självklart, i ren Timråanda, skyndade jag mig att förklara för honom att vi endast spelat 10 matcher och att förlusterna förmodligen kommer någon gång.
Men, det ser lovande ut än så länge ikväll. Hoppas att det håller sig! Forza Timrå!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen