Bara Södertäljes enorma problem med målskytte som håller oss kvar i matchen. Jag hade lika gärna kunnat titta på en repris match från djurgården senast på bortaplan. tycker den matchen påminnde väldigt mycke om den här matchen! Nån som är beredd att hålla med?
VAR FANNS GEISTEN? VAR FANNS KÄMPARANDAN? VAR FANNS VILJAN? VAR FANNS HJÄRTAT?
Kära timrå! spelar ni på detta sätt blir de ingen lång säsong för er!
Sällan man är så jövla arg efter en match. Våra spelare verkar inte vilja vinna den här matchen. Vi skiter i det! Inte beredda att ge ens nära det som krävs mot ett lag som spelar med kiven mot strupen. Jävla primadonnor!
Backlund undantaget, som ska ha en enorm eloge för sin insats, vilket gör det än mer beklagligt att se spelare som inte hjälper honom för fem öre. Det är nån slags inställningspest i det här laget...
Mackelito: Ja Backlund var mest glädjande i denna match. sedan så har helt plötsligt timrå börjat tacklas?:S vad har hänt? annars vet jag inte om jag såg så mycket bra i denna match...
Yellowcard: Jag är ingen fan av sparka tränare, men Challes kapital börjar dryta nu, två pissmatcher mot bottekollegerna med taskig inställning, kan man inte få gubbarna tända till i de matcherna är det fan över.
MB: Det är så jävla typiskt!! Är det nåt lag som har gått dåligt, så nog fan vänder det mot TIK!!!! Som man spelar idag ska man tamej fan skämmas å det grövsta. KÖP FÖR I H-VETE IN NÅGRA BACKAR MED ES KLASS!!! Däri bottnar detta h-vete
Njäee... nu börjar jag nog luta mot att vi får lägga all fokus på ett streck denna säsongen. Med denna fantastiskt ojämna nivå går det liksom inte att ha andra ambitioner.
By the way. Förj#¤%# tråkigt att bo 08-området nuförti'n. Vi presterar ju bara rena dyngan här.
Inte för att matchen är över.. Men det känns då som att det blir förlust.. en sur sådan.. Hur fan kan inte Timrå spela bättre än så här då det gäller så mycket??
Mackelito: Äh det är vi som är så jävla dåliga.....om torsk så vill jag inte höra nåt jävla snack om ingen ödmjukhet o annat dravel från Challe, nu får han jävlar visa vad han går för. Taskig inställning från spelarna är hans jävla jobb att fixa, men det verkar han inte kapapel till.
Mackelito: Nämen hallå! Vimmerman går ju in i vår första femma i den här matchen. Den här torskar vi på helt egen hand. Rättvist dessutom. Nu har vi blivit slaktade i två matcher mot bottenlagen.
ChriZt3r: ja definitivt .. synd om backe som ska behöva förlora då han gör en av hans bästa matcher någonsin .. men ett sämre timrå har jag nog fan aldrig sett.
Sorgligt att se reprisen på målet. Tre Timrå-spelare åker och råstirrar och följer efter pucken framför målet samtidigt som man lämnar en ren i mitten en meter framför Backe. Bra arbetat!
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Bara Södertäljes enorma problem med målskytte som håller oss kvar i matchen. Jag hade lika gärna kunnat titta på en repris match från djurgården senast på bortaplan. tycker den matchen påminnde väldigt mycke om den här matchen!
Nån som är beredd att hålla med?
VAR FANNS GEISTEN? VAR FANNS KÄMPARANDAN? VAR FANNS VILJAN? VAR FANNS HJÄRTAT?
Kära timrå! spelar ni på detta sätt blir de ingen lång säsong för er!