1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590744 inlägg · 6217 ämnen

Stacy Roest

« · 271150 Till forumet

Stacy Roest
Mest för att muntra upp mig själv i denna tid av tystnad lanserar jag mitt årligen återkommande bidrag till "spelare vi borde titta på".

Stacy Roest är en målspottare av rang. Han kommer aldrig att slå igenom i NHL ( anses vara för liten och för vek).Men han borde dock passa bra i elitserien. Jag har sett honom och det är en hårt arbetande spelare och en riktig måltjyv.

Han är 29 år nu och är måhända sugen på ett litet äventyr utomlands ??
Kontakta hans agent omdelbart !
Kommentera

Sv: Stacy Roest
Farbror Hasse:
Verkar vara en juste lirare. Frågan är väl hur mycket han kostar i drift, men å´ andra sidan så är man villig att lägga ut runt 150 lök på J. Lind så smakar nog Roest bättre. Klart intressant med en Rightwing/center.

Nubben:
Kolla upp vad gammla erfarna rinkrävar kan hitta. : )
Kommentera

Farbror Hasse: Jo det skule smaka det. Men tror du han givit upp hoppet helt på NHL, han är nog lite för vass som namn för elitserien.(tror jag?) Men det finns ju en massa spelare som man blir nyfiken på så här i silly season, en massa killar som runt 26-30 inte platsar och prövar tex lugano eller något tyskt lag. Lite lägre på listan än Stacy kanske du har någon av dessa Hasse?

Backar: Anders Eriksson(skolad av mästaren själv!), Yan Golubovsky, Maxim Galanov .
Forwards: Darryl Laplante, B.J. Young, Mike Craig, Sebastien Bordeleau , Christian Dube , Ladislav Kohn .
Kommentera

Ulf: Ja för fan. Anders Eriksson har jag helt glömtbort i vår. Han sparkar Svenssons röv alla gånger. Brorsan hans måste ju kunna övertala honom.
Kommentera

« · 271150