1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Ståplatsbrist?

« · 276279 Till forumet

Sv: Ståplatsbrist?
orion: sjöberg?
Kommentera

heart: Då svarar jag i en annan tråd, dårå!
Jag är också less på han vars namn vi inte nämner.
Men dom andra två, iallafall den ena borde ju vara tänkbar om han käkar taggtråd!
Kommentera

Skarin: visst kommer klacken att få stå på kortsidan?
Kommentera

willysson: Jajemums. Hela ståplatssektionen kommer att rocka hårt till hösten. Hoppas att även laget kan fortsätta med sin rock´n´roll-hockey.
Då kommer nästa säsong smaka ännu mera godis, med inslag av snus. Typ.
Kommentera

Skarin: okej....tack för svaret..
Kommentera

Skarin: det är jag övertygad om, och att det inte finns nån annan ståplats..:)
Kommentera

heart: Du har nog fel. Men om det är som vanligt kan inte jag svara på...;)
Kommentera

willysson: Absolut Willy, det vet du! Det är en gammal regel =)

Bara det att vi får en supporterbar gör att det kommer bli ännu bättre stämning nästa säsong. Kul.
Kommentera

Skarin: visst ä vissa i supporterklubben med o river i hallen också?eller har jag fel som vanligt...
Kommentera

Skarin: japp det är underbart, Det kommer att bli en knutpunkt där hoppas jag...:)
Kommentera

Marcus: "Bakom ståplatsläktaren så kommer det att finnas en stor supporterbar".

Äntligen har supportrarna ett ställe där man kan samlas innan matcherna.

Riktigt bra =)
Kommentera

lincoln: Det kommer att finna ett antal kiosker i hallen. Och av ritningarna att döma så kommer det att gå att vandra runt i hallen som man vill. Souvenirshopen hamnar i utbyggnaden mot E4'an i entreplanet. I denna del av arenan så kommer det även att finnas en stor restaurang. Bakom ståplatsläktaren så kommer det att finnas en stor supporterbar.
Kommentera

Kul med bilderna i 3-d på ombygget...

...men är det nån som vet nått om innandömmet? Blir det så att mann kan gå runt hallen med kiosker , souvenirshoppar etc? Eller är det som tidigare? Några restauranger, pubar etc?
Kommentera

med dom så menar jag så klart TIK
Kommentera

El Maco:

jodå, i coop finns det en egen, även om den är lite dumt placerad. Jag hoppas verkligen att dom inte gör som i Karlstad å säljer slut hela hallen till säsongare så det inte går att ge oss en sittplatssektion.

Med Superstars mot 3000 medlemmar!
Kommentera

Dalastark: Tänk dig att Timrå sedan avancemanget nu spelat 80 hemmamatcher i Elitserien. Av dem 80 så har bortstå varit fullsatt av bortasupportrar i ca 5 matcher skulle jag tro.

Skulle tror att det är därför som den inte ligger i planerna för den nya hallen.

El Maco: Coop Arena har bortastå.
Kommentera

Dalastark: Instämmer i princip med tanken men det verkar lite oekonomiskt att bygga en bortaplatssektion bara för att klämma in Modoklacken. Övriga är för få. Ni får väl en sittplatssektion att husera på precis som det funkar i andra hallar i Sverige.

Hur är det i Coop arena? Finns det en bortastå där?
Kommentera

willysson:

håller med om att det funkar i globen å gbg, men INTE i Karlstad.

Skillnaden är att i Karlstad har dom en liten jävla tårtbit som tar 210 personer å i globen/gbg så får man en egen sektion.

När vi åkte ner med en tämligen stor resa till Karlstad var vi tvungen att dela upp oss i två delar. En liten bredvid Wolfpack och en liten större på andra sidan - Detta är INTE funkis...
Kommentera

Dalastark: Oroa dig inte du kommer att få se matchen ändå, i karlstad finns det ingen stå, inte globen och skandinavium heller men där funkar det ändå. Ta det lugnt, tror att man ser till sina egna
intresseninnan man tittar på bortafansens.
Kommentera

Ståplatsbrist?
hmmm

kollade just in 3D-bilderna på nya ishallen och ser till min förfäran att det bara kommer vara en ståplatsläktare! Va f-n är detta?

Är det ytterligare ett led i att försöka få bort resande supporters i hockeysverige. Fyra nya hallar, två på gång (ni å lhc) och två färdiga? (fbk, hb) varav bara EN (kinnarp) har ståplats för bortafans.

Vad säger ni där uppe? Har ni haft något att säga till om när den nya hallen planerades? Vad tycker ni? Ska vi sitta när vi kommer upp?
Kommentera

« · 276279