1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590986 inlägg · 6217 ämnen

Står och väger......

« · 32363 Till forumet

Står och väger......
Bra genomförd match av Timrå och kämpatagen värmer, och precis som i matchen mot Hv 71 så är det ett skott från blå som Freddan släpper in ( om han inte vet var han har buren så får han f-n i mig stå kvar ), och då som nu (ännu högre grad i dag) så räddas motståndarna av sin målvakt, tycker Brynäs skall hylla Asplund för dessa tre pinnar då han gör räddningar som bara inte finns idag, som sidoförflyttningen och räddningen på Fagemos direktskott i det "superba" powerplayet i första perioden är bland det svettigaste jag sett.......

Fortsätt så här så kan alla dj-la negativa PUCKON i denna GB gå och lägga sig i korgen, kanske det är bortamatcherna som vinsterna skall hämtas på numera ( 5 points av 6 möjliga ) och nu tar vi Frölunda på tisdag, tycker det är synd att Nordgren inte får chansen idag, såg taggad ut när han fick hoppa in i Kempis och som laget spelar och kämpar just nu hoppas jag att ingen av spelarna går in och läser denna GB.......TRAGISKT är det minsta man kan säga !!!!!!
Kommentera

Sv: Står och väger......
Linkan: Du har ju krävt tränarbyte, spelarförflyttningar osv...
Nu när du fått till stånd detta så gnäller du på allt annat. Hur fan ska du ha det?

Du visste att vi skulle byta tränare. Är det mer du vill säga??

Antingen HATAR du Peo eller älskar Molin. Det sistnämnda är det mest sannolika!

Timrå gjorde en riktigt dålig match, eller efter förmåga, you name it, men att kalla mig och en del andra som ifrågasätter spelet för "PUCKON?????", då brinner även jag.
Kommentera

250kg
I sandlådan får du sitta själv och kasta sand, och såg du ens matchen idag ??? Timrå skall ha all heder trots förlust och ett tips är att läsa länken jag la in. Brynäs skall tacka Asplund för segern !
Kommentera

Jag förstår inte vem som omvänt dig så totalt???
Kommentera

I så fall kollektivet som skall hedras när de kämpar i 60 minuter och trots förlust ser jag många ljus i tunneln, men när de spelade som de gjorde för 4-5 matcher sedan skall det också kapas hej vilt.......

Och trots att Åhlund är lite nonchalant ibland så gör han en hel del bra också, framför allt törs han hålla i pucken och göra lite oväntade grejer ibland, sätt han på spinning i två/tre veckor så blir det nog bra..........
Kommentera

Linkan: Nej jag såg inte matchen. Det trodde jag att du förstått också, med tanke på kunskap och information sedan tidigare.
Skit i samma.

Vad jag vill säga och hävda är att: Alla som fortfarande tror på slutspel och känner "bucklan", med det snaraste ska tänka om.

Det är patetiskt!

Nu älskar vi Tik i kvalserien i stället!
Kommentera

250kg kärlek: Timrå gjorde INGEN dålig match.....
Kommentera

Shadar: I 99 fall av 100 gör vi ingen dålig insats....... Jag kräver seger, oavsett det är dåligt eller ej!
Kommentera

« · 32363