Laken:Nu är Årskortet betalt!!!!
Häng på nu!!!!!!!!!!!
DJ Hemp:
1) Nej, så klart inte. Jag gör det av kärlek till Timrå IK. ;-)
2) Till de som funderar på att köpa ett årskort.
Sedan förstår jag också att alla inte har möjlighet (beroende på till exempel ekonomi eller långa avstånd) att köpa årskort.
Men ju fler som köper desto bättre för Timrå IK!
Roffe blir inte kvar vad det verkar.
Vi har faktiskt en liten chans på SHL nästa år om vi lyckas toppa formen vid rätt tidpunkt, se på Rögle. De låg länge sämre till än Timrå i hockeyallsvenskan. Jag tror faktiskt vi kommer topp 7 nästa säsong!
Redigerad kommentar
DJ Hemp: Jag kommer bojkotta allt som har med SHL att göra men aldrig laget i mitt hjärta - Timrå IK!
Hockeypamparna och Jörgen Lindgren får förstöra hur mycket som helst, kärleken till Timrå IK kan de ändå aldrig ta ifrån oss.
Jag kom precis att tänka på att kommande säsong kommer vara den första gången som vi kommer bli tippade ganska högt upp i en tabell på flera år. Experterna kommer tro på oss, "ett ungt lag som gjorde det bra där alla är ett år äldre" bla bla. Det måste vara första gången sedan, tja, inför 08/09 kanske. Det kommer nästan kännas märkligt, men förhoppningsvis så kan det kränga några extra årskort.
Löser man tränar- och målvaktsfrågan på ett bra sätt så kan vi mycket väl bli tippade topp fem. AIK lär väl rasa ur med dunder och brak.