Nu har jag förlängt två årskort inför nästa säsong. Kom ihåg att planera in årskortsköpet. Vi har ju sålt en bra bit över 1000 årskort varje säsong sedan vi degraderades, vore kul om siffran kan stiga en liten bit.
Tittar man på publiksiffrorna från förra säsongen så konstaterar man att vi snittade 2857 sålda. Förhoppningsvis ger bytet av lag en liten skjuts till snittet också oaktat vad vi presterar själva. Hejdå MIF, RBK och KHK, hej IFSH, LIF och TAIF. LIF har ju lite supportrar som kommer på besök jämfört med skånelagen och det vore väl skam om vi inte kan komma över 5000 i matcherna mot bobbarna?
Våra knappa 2900 biljetter ska även jämföras med KHK och RBK som hade 2800 och 3000 sålda i snitt. Det räckte för att bygga lag för avancemang...
Man kan inte heller låta bli att konstatera att vårt snitt var högre än vad bobbarna ens kan ta in i hallen.
Har man sett! Pajdiagrammet är uppdaterat. Nu är vi ostoppbara
621 sålda årskort nu, snart har vi nått häften!!
Priser:
Långsida B, C, H, I 5000:-
Långsida B, C, H, I pens. 4300:-
Hörn A, D, G, J 4000:-
Hörn A, D, G, J pension 3300:-
Kortsida K, L 3200:-
Kortsida pensionär K, L 2500:-
Ståplats vuxen 2000:-
Ståplats ungd 7-15 år (-99) 250:-
Ståplats ungd 16-19/pens 1000:-
HCP vuxen 2000:-
HCP ungd/pens 1000:-
568 sålda årskort nu, vi närmar oss häften!
Priser:
Långsida B, C, H, I 5000:-
Långsida B, C, H, I pens. 4300:-
Hörn A, D, G, J 4000:-
Hörn A, D, G, J pension 3300:-
Kortsida K, L 3200:-
Kortsida pensionär K, L 2500:-
Ståplats vuxen 2000:-
Ståplats ungd 7-15 år (-99) 250:-
Ståplats ungd 16-19/pens 1000:-
HCP vuxen 2000:-
HCP ungd/pens 1000:-
Laken:Nu är Årskortet betalt!!!!
Häng på nu!!!!!!!!!!!
DJ Hemp:
1) Nej, så klart inte. Jag gör det av kärlek till Timrå IK. ;-)
2) Till de som funderar på att köpa ett årskort.
Sedan förstår jag också att alla inte har möjlighet (beroende på till exempel ekonomi eller långa avstånd) att köpa årskort.
Men ju fler som köper desto bättre för Timrå IK!
Roffe blir inte kvar vad det verkar.
Vi har faktiskt en liten chans på SHL nästa år om vi lyckas toppa formen vid rätt tidpunkt, se på Rögle. De låg länge sämre till än Timrå i hockeyallsvenskan. Jag tror faktiskt vi kommer topp 7 nästa säsong!
Redigerad kommentar
DJ Hemp: Jag kommer bojkotta allt som har med SHL att göra men aldrig laget i mitt hjärta - Timrå IK!
Hockeypamparna och Jörgen Lindgren får förstöra hur mycket som helst, kärleken till Timrå IK kan de ändå aldrig ta ifrån oss.
Jag kom precis att tänka på att kommande säsong kommer vara den första gången som vi kommer bli tippade ganska högt upp i en tabell på flera år. Experterna kommer tro på oss, "ett ungt lag som gjorde det bra där alla är ett år äldre" bla bla. Det måste vara första gången sedan, tja, inför 08/09 kanske. Det kommer nästan kännas märkligt, men förhoppningsvis så kan det kränga några extra årskort.
Löser man tränar- och målvaktsfrågan på ett bra sätt så kan vi mycket väl bli tippade topp fem. AIK lär väl rasa ur med dunder och brak.