1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596818 inlägg · 6217 ämnen

Stoppa nedmonteringen av Timrå IK

Sv: Stoppa nedmonteringen av Timrå IK

Team Captain= Lagkaptenen, the one and only.

Pelle:

Håller med till 100% och detta skitgäng tränas av Challe.

RTS: problemet är ju också hitta en tränare som kan vända det här är allt annat en nöjd med challe.men grunden till misslyckandet just nu är att nyförvärven floppar rejält o att tik spelar ett spel som inte passar dem.inga spelvändningar i mittzon alldeles för dålig fart i forchecking tik har aldrig varit ett lag som backar hem o väntar ut motståndarna.

Pelle: det har jag sagt "inte ordagrant" i 2 år och blivit halvt utdömd, bara Ambroo, Team Captain, Skarin o RR2 som hållit med, och så du då.

Prata om bra första inlägg!.

Säger som Clinta i Dollarfilmerna: BRAVO !

Huge: Ja, jo och brynäsarna är ju allmänt kända för att sluta upp bakom sitt lag i motgång och man har ju även en klack i klass med himmelrikets skönsjungande änglakör. Sparka Leffe var väl de enda ord man hörde sist man var ner.

sarg ut: hear hear

Jag var på hockey idag. Men det var inte mitt lag som spelade. Det var några som snott mitt lags tröjor. Mitt lag vinner ibland och förlorar ibland, men mitt lag kämpar i alla lägen, åker skridskor med fart och tacklar. Mitt lag förlorar inte i Eon utan kamp. Dem spelade inte i kväll, några hade snott deras tröjor.

För övrigt kommer Lander att få NHL-kontrakt före MPS.

Timrå är i mer behov av fler/bättre spelare än ett Tränarbyte, men det betyder inte att jag är nöjd men vår nuvarande.

Ambroo: Du vet väl att fansen brukar kallas för den sjätte spelaren.
Så jag vill nog påstå att ni också har ett skapligt ansvar....

Huge: Du är ju vida känd som en sansad person.

Huge: Han har väl kanske ett liiite större ansvar, men vad vet jag...

Ambroo: "men nog har han sina poänger och speciellt det om att det knappast gynnar laget om ens tränare blir grinigare och grinigare vid motgång."

Nä, Challe borde lära av Timrås fans.
Som aldrig blir grinigare och grinigare vid motgång...
:-)

The Fat Bastard: japp, för länge sen!

Ambroo:

Klart Challe ska bort, det behövs ny energi i laget!

The great one: Spekulationer, men nog har han sina poänger och speciellt det om att det knappast gynnar laget om ens tränare blir grinigare och grinigare vid motgång.

Nu sitter challe löst (se länk).

The great one: Håller med, Lander och Erixon är bäst i laget just nu!
Idag tycker jag även corso, svensson o lindbäck får godkänt.

Övriga är tämligen under isen.

sarg ut: Ja men vem ska stoppa den? Det är väl den stora frågan.

The Fat Bastard:

Jag glömde det positiva! Lander är förbannat bra just nu. Sebbe Erixon håller ju yttersta Elitserieklass. Bör få chansen i landslaget, snarast.

The great one:

Vi behöver spelare som lyfter sej och laget, Sebbe, Lander t.ex. Vi har för många primadonnor i laget och för få som kan offra hörntänderna för att vinna.

Nu vet jag varför Mattias Karlsson kallas för "kolan", han är ju lika seg på isen som wehrters original...

Ännu en match, där det lyser igenom att challe inte har en aning om vad han håller på med. Var finns spelsystemet? Var finns riktilinjerna? Han var en grym och smart spelare, men som coach kan han inte leverera. Jämför med Kenta där hade vi ett spelsystem, med fart! Det enda man gnällde på kenta om var att han inte tog time-out...

Får Kenta sparken i Schweiz så får det kosta vad edet kosta vill för att få honom tillbaka och skriva på ett 10-års kontrakt.

Linkan:

Ditt största misstag var att inte förlänga med en av dom bästa spelarna i slutspelet förra året, nämligen Oscar Sundh. En spelare som var rivig och hade fart plus att han hade hjärta för klubben! Enbart för att han producerade för lite, så fick han gå. Fuck you linkan!

Ser att Sonnenberg kommer på tisdag, viktigt. Men han skulle ha kommit tidigare. Nästa säsong vill jag inte se några artistspelare. Gå man långt i slutspelet så får det väl kosta. Men serien avgörs ju redan från match nummer 1.

Nu finns risken att tåget hinner gå, och jag vill inte se TIK i kvalserien mot Leksand borta i Ejendal eller Malmö borta inför 14000 åskådare, då kan vi säga hej till allsvenskan och derbyn mot lokatterna igen...

Stoppa nedmonteringen av Timrå IK
AGERA TIMRÅ IK!!!

« · 1189032