Vi får ju till och med säga nej till spelare. Till exempel så ville Hardy Bacardy gå över till oss som free agent men lite hut i kroppen har vi...*ler*
Moverare: På Juldagen ska jag på match i Ånäshallen 13.00 Kovlands A-lag mot veteranerna.Då kan man gå och slipper att köra bil:)Ska nån från Kovland till mumindalen på söndag kan jag lifta.
Moverare: Nää..Sånt får ni ta hand om som är van..
Är du på G upp till Ö-vik ikväll??
Det är inte alls svårt att få ligga med en modoit. De är svinkåta mest hela tiden och med på allt. Dessutom är de ofta täckta av ett tunt gyllene fjun över hela kroppen. Det är som att hångla med en persika. Om du redan har ett jobb och inte kan börja som personlig vårdare men ändå vill ligga med en modo-supporter är det egentligen bara att hålla vakt på stan som gäller. Det brukar alltid dyka upp någon sexig modoit förr eller senare. Kiosker är också särskilt bra, modosupportrar handlar mycket i kiosker.
gud: Precis. Vem har glömt knäböjsträningarna med gud på ryggen nere på det gamla konstgräset på Gärde. Vem har glömt löpträningarna i elljusspåret? No Pain - No Pain. Vem har glömt aerobic-passen med den snygga donnan som man vägrade att vika ner sig för? Kontentan av det hela blir att ingen sundsvallsjävel ska snacka smärta med mig.
Jaja, i vilket fall som helst så skulle det vara skoj att få lära Blake hur man sätter in pucken i maskorna. Eller nu när "Rolle the pucktroller" är borta så kunde man lära han hur man slår ett flipppass med tre p:n. Dessutom så är jag säker på att jag skulle kunna lära honom ett och annat bra svenskt ord också.
Strindlund: värst för mig? Nu förstår jag inte riktigt...? Trodde att det var jul, och att man ska vara snälla med varandra, men så var tydligen inte fallet...;-)
Mats Edström: Ser ut igenom fönstret samtidigt jag skriver detta och det enda jag kan hålla med dig om är ruskvädret...Dimman har lättat
Vi fick både snö o kyla för några dar sedan och man gick här som en byfåne o trodde på en vit jul.. Joo tjena..Dagen efter kom vinterns regn och tog bort allt..
Tyvärr är det saker som jag inte kan påverka som gör att jag inte kan släppa sargkanten och åka runt o trampa på dig och sur Movve som på en dörrmatta..
men jag vet att mike66 "den hårde" och Smockey "the rock" kommer att göra livet surt för er...
tjobba: Berömmet ska nog tillfalla Nubben som styrde ihop det här. Jag skrev bara mailet. Jävligt snabbt fixat av Nubben. Det ska bli jävligt kul att spela under en spelare trots allt. Och vi kan med säkerhet garanterat att han får sig ett gott skratt i båset...
Vi får ju till och med säga nej till spelare. Till exempel så ville Hardy Bacardy gå över till oss som free agent men lite hut i kroppen har vi...*ler*