htikare: Visst är det så, nog borde han ha blivit inspirerad av de där pangskotten som gick direkt in i mål. För övrigt så stod #24 (endast känd som Lulle? för mig..) för kvällens vackraste mål! (Det sista han gjorde..?)
Det bortdömda målet var definitivt mål. Jävla hemmadomare!
Just ja, för alla som undrar så kunde jag tyvär inte ta några kort för att kameran som vi tänkt använda låg i ett låst E.ON Arena förråd. Skulle ha lagt ut mitt nummer på HS :).
Strindlund: Äckligt skönt att äntligen få vinna. Lulle, Tomas, Ubbe de största matchvinnarna.
Insamling gick rätt bra med tanke på att det knappast var knökfullt i hallen, tror det landade på 3000+ nånting.
Tack till Sloan, Harri och Sjöstedt som ställde upp som coacher. Även Nubben var med i omklädningsrummet/båset innan han och Sloan blev tvingade att sticka.
Skönt att Björn fick vinna fajten mot Moverare också, efter det åkte han mest runt och såg ut som en rädd hund.
Redheart: Saken är väl den att man det fanns en och en annan judas i Sundsvallslaget.. Nämner dock inga namn, haha. Matchen var den roligaste av de 5 åren (sett från läktaren iaf.. ;), och vi på läktaren förälskade oss i #16, #24 och #20 särskilt. Tummen upp!