söder över: Jo det kan jag hålla med om, lite fel uttryckt. Däremot sämst när det gäller mot motstånd vi bara skall kunna slå. Har varit så i flera säsonger nu. Vi kan inte vara favoriter i en match.
Till att börja med... Vad fan gör karljäveln i mittzon när vi tekar i anfallszon!?!
Hade han hållt sin position så hade han haft ett bra skottläge isst har han glidit ut i mittzon?!? Sundsvall får alltså vända med fart! Sedan har han en närkampssejour resten av bytet där han varken kan ta puck eller kropp...
Jockz: Logiskt, förjäkla logiskt. Fast jag visste att skulle bli så här så troddehoppades jag på en seger... Jinx de'lux. Go natt, värva bra till nästa sässe nu.
erathoo: Damn, hästen går från orent trav upp i galopp. Jobba BIK! Löven med "halvt lag" ska väl inte orka hålla unda. Damn igen, panter fäller byte i småland.
sargad: ganska anonym likt resten av deras lag utom målvakten...
Den här perioden kan jag dock lova att Sundsvall är glad över att höra hesa Fredrik.
Månsson har kostat sitt lag mycket energi med sin dumma spearing.
Nu hoppas jag att vi håller uppe jobbet i tredje och stänger matchen tidigt!
Jag vill också se ett internt bötes system där alibiskott i motståndar plock kostar en duschrengöring i Timrå isstadion. En av tränarna kan avgöra vad som är alibiskott men jag brukar hitta en 6-7 st varje match som mest fyller funktionen att boosta motståndar målisens sjförtroende. Inget vettigt alternativ? Gå på stötsidan högt eller lågt avslut för returer.
sargad: Kommentatorns(radio Hockeyextra) lite släpiga snack i kombination med min något gubbigt nedsatta hörsel gjorde att jag uppfattade det som att det var Nicolai "Brynäsvän" som gruffade med Elake Måns.