65selander: Äh, hade alla som gick på hockey vanligt folkvett skulle det väl inte vakter behövas på någon match alls, eller hur? Nu har det väl i regel hänt nån grej av varierande art under de SCA-cuper som varit de senaste åren, och vilken sida man ska hänga för det kan inte jag svara på. Dock känns det väl onödigt att riskera att det urartar om man inte hade vakter att tillgå om det nu skulle hända något. Själv sitter jag här på västkusten och lider nåt gröndjävulskt för att jag inte fixade att ta mig upp...
Den där Bishopsbilden, ser du den? Det gör inte jag, så du kan väl alltid posta den igen om den nu är något att se... ;-)
wap.hockeysnack.com För jävla dålig 2:a per. av TIK. 2 pp som inget av är nämnvärt. Katterna fick luft under vingarna efter kviteringen. IFSH har fått lira mycket pp dock. Nu börjar 3:e.
Bodegan Boyz: Vilken motgång? TIK låg aldrig under med något mål. Men du kanske lever ett torftigt liv så du måste hitta någon/något att klaga på för att känna dig själv lite bättre till mods?
Timrå reste sig efter Ströms 1-2 mål och gasade på lite. Men som helhet måste jag säga att inställningen inte var bra och vi är i ett stort behov av en klassforward som kan göra mål.
En reflektion jag fick under matchen är väl att man lätt också jämför med fjolårs säsongen. Det är inte rättvist att bedömma ett pp med "Z", Jonte, Gunno eller Hagos kontra årets centrar och forwards. Nielsen kommer att bli jävligt bra i vinter. Strålman lira lugnt och behärskat och kan säker vara med och ta en plats bland 6 backar.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Bobbarna ska vi ändå gratulera redan nu till säsongens högsta publiksiffra! Kul!