matsby: Man har inte hört nått iaf, vi har ju Modo borta 18/1 på en lördag. Bör ju finnas intresse, sen också Södertälje 26/1 som är en söndag. Själv känner jag mest för att ligga lågt och sedan fetröja i slutspelet.
Knylan: Madde har skrivit i gästboken under Maddes tråd. Där står det att supporterresor till Modo och Södertälje kommer att anordnas. Vet inte hur man hittar tillbaka till så gamla trådar, men den låg ungefär på sidan 10 om du bläddrar bland sidorna i gästboken. Hon kan ha skickat ut meddelandet den 2 eller 3 januari om jag inte minns fel.
RoW: Leker väl lite Nike89 och klistrar och klipper lite.;)
Madde's tråd
Nu kör vi igång igen. Dags för länsderby i Kempehallen. Efter att vi fyllde 2 bussar till Brynäs så är vi sugna på att köra lika många bussar upp till Ö-vik! Hjälp oss fylla bussarna!
Månadens resor:
19/1 Modo 26/1 Södertälje SK
Minst 40 personer för att vi ska kunna åka. Avbokning skall ske senast 3 dagar innan resa och bokning 4 dagar före resa!
Selina: Tackar för det! Tänk att det finns folk som kan använda hjärnan och dessutom [Ctrl]+[C] och [Ctrl]+[V] ;-)
Det skulle jag naturligtvis ha kommit på själv.
26/1 mot Södertälje i Scaniarinken ger mig chansen att bli nostalgisk. Den skulle man vara med på. Sådär lagomt långt efter lön också, vilket gör att autogireringarna inte slagit sina lömska klor i bankkontot.