På laguppställningen finns inte Åhlund med. Simons tar hans plats. Evensson tar med Per Helmersson,min kusins i Mariestad son, så han räknar med en enkel vinst till indianerna
Vad tyckte du om zäta och ward innan professor åhlund kom???
dom var ju hur bra som helst första matcherna när dom spelade tillsammans. tycker det är synd att slänga bort mycket av wards skicklighet på att göra en 300kilos kedja, det håller man på med i NHL. här i elitserien blir det bara en massa utvisningar med den typen av kedjor. kolla hur många utvisningsminuter varje kedja har dragit på sig sedan åhlund kom. jaf vet inte men de matcehr jag har sett (missat en) sedan åhlund kom så känns det som dom alltid gör minst 2 stycken idiotutvisningar tillsammans.
håller med om att zäta fagemo och robban varit bra men jag har funderat mycket på hur våra femmor såg ut förra säsongen någon som har några minnen av det???
mike66: Rappa på, det är ju bara en lek. Stavar med kladdIsso, eller? Bytänkande är jag bra på, du vet Järpen mot Mörsil, en väldigt lokal, men en gång i tiden väldigt intensiv byfejd. Men nu är ju Mörsil mer eller mindre nedlagt och avvecklat så jag har flyttat min byfejd till Sundsvallsområdet. Jag tar nog Nolbytröjan, faktiskt.
RED DEVILS: Jag tycker inte Ward ska spela med Zäta... Jag tycker dom har två bra formationer och det är Zäta,Fagemo,Robban och Ward,Peltomaa och Åhlund...ja,jag vet att det inte är din favorit,men jag tycker ändå det funkar bra mellan dom.
Moverare: Ett rapp över armen på lördag kanske ;) Ryggen är sådär men sjukgymnasten har lovat mig att börja åka lite lätt fast utan klubba, jag skulle använda stavar istället sa hon??????
Jaja vi får väl se klubba eller stavar...........Kul att du fick vara med iaf det stimulerar bytänkandet och de galna kossorna på de brända slätterna......Du kan få låna min TIK halsduk på lördag så att du inte blir snuvig inför den stora fighten ;)
mike66: Du vann, men jag vet inte vad. Hur mår ryggen? Dyker du upp på lördag? Misstänker att min närvaro kan dra ett par röda stjälar extra, som det röda skynket för tjuren ungefär.
Madde.. brukar ramla in där ett par gånger om dagen..stämma av så där typ... det är ett ganska bra drag därinne..
nähäpp kära GB..nu ska Gud sikta in sig på bingen..men innan ni försvinner härifrån så ta gärna vägen förbi TIK031 hemsida..skriv något vackert medans ni är där..God natt GB...
mike66.. den källan du har fått allt detta ifrån skojas bara.. jag är sååååå grym på klubban...skridsko åkning kan inte ens Erick Heiden hänga med på..grym som en gasell...problemet ligger i att man ska orka.. men orka..definera orka..Ähh för jobbigt..
Tror du att du skulle slippa undan gud, skulle vilja se dig på läktaren med en videokamera så att matchen förevigades...Tro inte bara för att du är gud att du ska slippa undan.
Och förresten så har jag hört via Domustrappan att du ska va en ruskig snabbskrinnare men med en usel klubbteknik, är det sant eller är det bara rykten?
sjöstedt tar snacket..Håcla tar cochningen.. HH.tar det djupa..alltså det djupa snacket.. acctionleif..hans roll borde bli..Hmm..aha.. sportchefens..bara stå där o begrunda..analysera så då jäklar tar vi kissekatterna..
Actionleif: Behöver ni några lagledare på supportermatchen eller något dylikt, är ju kass på rören som du säkert redan vet. Men det skulle ju vara kul att vara med på ett hörn ändå?
Madde : SKA man vara med i supportermatchen så måste det finnas en vilja som driver en .. som får en att stanna hemma den fredagkvällen och offra en lördags morgon .. den finns hos vissa !!
Actionleif; "Uppe med tuppen", då ska fågelskrället nackas!!! Helt omänsklig tid dessutom. Ni glömmer bort oss unga som har ett socialt liv, och utgångarna på fredagar/lördagar bl.a.
Friskan: Tänkte göra ett tillägg åt dej, ifall du kommer dit, så ges det tyvärr inget utrymme för Autogafer på den första isträningen,,,för spelarna måste få lugn och ro,,,