1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590492 inlägg · 6217 ämnen

Supportermatchen

« · 56381 · » Till forumet

Sv: Supportermatchen
HMM. Jimmy.

Hade väntat mej nåt mer Fantasirikt svar, men du har fel.
Farbror Hasses version gäller !!.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Hahaha... Vilket liv det vart av ordet "rövbröder" då...?

Är ett ord som jag använder till Manlig vänskap... 2st killar som är kompisar är rövbröder... Ordet har för min egen del sitt ursprung från TV-dokusåpan Villa Medusa, säsongen de var i alperna var det en deltagare som använde det ordet och det har jag tagit efter...
Kommentera

Vad menar Jimmy ?.
Jag mår illa av bara tanken....

Han kommer nog med en fyndig lösning !.

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Gone: Tänkte själv lite på samma sak. Men jag vågade inte ens fråga...
Kommentera

Jimmy: Kanske inte helt hockeyrelaterat... men vad är en rövbroder? Buksvåger vet jag vad det är, har begreppen något samband?
Kommentera

Ni kan räkna med att ni har mitt fulla stöd från läktarplats i returmatchen mot "bobbarna", NU TAR VI DOM!!!!.
Kommentera

actionleif o Frella:
Ja mina kära rövbröder... Förstår att det känns tungt att MoDo leder veckans inläggstopp... men är detta verkligen bästa sett att gå om på...? Denna diskution hör inte hemma här...

ang domustrappsryktet: Kan bara säga att det är en säkerhetsfråga...

Förstår att det känns tungt att ni inte får samma utrymme i media som jag... Men er tid kommer... Tycker ni blir mer o mer lik mig för varje dag... Men nu måste jag sluta skriva för leffe har så svårt för långa inlägg...
Kommentera

Frella : frågan är hur mycket OS hockey det spelas på den arenan nu

Ang. Sir Jimmy så hörde jag vid domustrappan att han inte har hoppat på de 2 senaste matcherna ..
Kommentera

actionleif: Självklart ska vi åka dit, med den ultimata minibussen! MIKE!!! Kom hit å kör nu, det snöar inte så mycket i USA...tror jag =)
Kommentera

Där snackar vi OS arena av klass .. dit skulle nog HF arrangera en resa iaf, frågan är om jimmy hakar på då han bara syns i varannan kamera.. rykten går om att han blivit lite snobbig och fått divalater efter framträdandet
Kommentera

actionleif: Det ultimata hade juh givetvis varit att man spelade på samma arena som ivigningen på utomhisrink, med den arenan skulle nog Jimmy bara vara med i varannan Kamera =)
Kommentera

Frella: arenan liite liten .. även i en arena som tar 20 000 så ser du jimmy vilken kamra du än tittar i så syns han och hans brillor ( om han nu inte byter ut dom) men du har rätt, ska HF till OS då ska det vara en arena som heter duga!
Kommentera

actionleif: Men era stora tv personligheter får väl knappast plats i en arena som bara tar 10000(Förövrigt svagt att ha en sån liten arenai ett OS)? Jimmy komemr juh synas i alla kameror i den skokartongen =)
Kommentera

Attans .. är det så illa, för dig alltså .. jag å jimmy väntade supporterbiljetter efter vårat briljanta tv framträdande (se länktips)
Kommentera

actionleif: Tror att Hardy å Hedberg glömt oss =( Sverige verkar ha fullt manskap ändå, men att ersätta oss med sånna som Salo, Sundin, Näslund är juh ett hån mot allt vad hockey heter å mot oss =P
Kommentera

Okej .. först på torsdag .. hörde du det jimmy kanske våra OS biljetter kommer också .. vi kan ju alltid hoppas !
Kommentera

actionleif: Tänkte att jag avvaktar ett tag till, 3 spelare å 1 målvakt räcker gott för deras träning...åker väl ner på torsdag, men det verkar som biljetten från hockeyförbundet eller dyl, kommit bort med posten...har inte fått den än iaf. Kanske skulle fixa talibanskägg å se hur lång tid det tar innan man blir nerslagen av nån amerikansk vakt =)
Kommentera

OS frella : är du hemma fortfarande ? åker du inte ner förrän matcherna börjar eller ?
Kommentera

mike66: Jäklars, lite kort varsel, ingen barnvakt, sambo borta. Men
nästa gång.
Kommentera

Moverare:
Match ikväll..samling kl 20.15 Gärde..

Kl 21.00 HOIF - CSKA Nolby Vets...Dom som vill komma och kika är välkomna...
Kommentera

mike66: jag har varit så förkyld som bara en man kan vara, men
nu är jag frisk. När är nästa träning eller match?
Kommentera

actionleif: Ja, du får skjuta slagskott du hur mkt du vill =)
hehe...Kan du fixa så att jag kan få låna en mask isåfall om du ska
komma på lördag morgon? *himlar med ögonen =)*...
Kommentera

Redwhiteboy : ja anordnade den matchen tillsammans med HH, Mats Edström och Anders Moverare ..
Kommentera

Actionleif: vr du på förra supporter matchen? där sa dom att nästa skulle gå i timrå så dom kan ju inte planera matchen nästa år lr?
Kommentera

joo de kanske den gör .. men ja trodde du visste nåt som inte jag gör med tanke på att du skrev "snart"
Kommentera

Actionleif : har bara en känsla för att nästa match borde väl gå här i timrå?
Kommentera

japp det vet jag hehe har insiders *ler*
Kommentera

Vad säger du då redwhiteboy ? vet du mer än de som arrangerar .. eller håller du på med en egen supportermatch ?
Kommentera

favoriten kommer snart i repris på timrå isstadion !
Kommentera

jaha vad bra
Kommentera

måste man vara med i supporterklubben????
Kommentera

Red Eagles : får man skjuta slagskott .. då kommer ja =P

har ingen aning om ja kan komma .. får se
Kommentera

mike66: okej...veteranmatch låter ju inte dumt =) *hehe*...kommer nog träna ändå på lördag..kanske, beroende på hur många som kommer att vara där =)
Kommentera

Red Eagles:
Lördagmornar....NOT....Däremot finns det ju ett veteranlag som vi sökert skulle kunna diskutera igenom och få en träningsmatch mot någon kväll...Men dessa lördagsmornar är inte jag speciellt intresserad av...
Kommentera

Nedan kommer dagens länktips
Kommentera

mike66: sugen på träning lördag morgon?
Kommentera

Friskan:
Nä qigongen eller tjingtjongen är inget som vi i supporterlaget lär testa...

Har faktiskt funderingar på att döpa ett nytt sätt att träna, nämligen Lallongen den tror jag stenhårt på....Har nu tränat Lallong i drygt 14 dagar och den verkar va ett fullgott komplement till boken "Bäst när det gäller"...Lall On Lall On
Kommentera

mike66: Ja, det låter fint! Jag tränar gärna på lördag morgon! Fler som vill hänga på? GuRRa kanske? actionleif? "Jag"? "hoppzan"? Vilka som helst, tänk på att ni får äran att skjuta slagskott på en viss Red Eagles =)...Kommer att vakta kassen på lördag morgon om intresse finns =)
Kommentera

mike66: Kör bara ingen qigong.
Kommentera

Red eagles:
Ja varför inte dra ihop ett gäng och börja att tjyvträna och spela nånn dag i veckan så att man får hålla brädan i trim....

Tycker det är dags att ta en fundering på detta så att vi är bra förberedda tills den stora returfighten....skönt ändå att få sköta sin egna försäsongsträning, själv så har jag som vanligt kört stenhårt...
Kommentera

mike66: hoppas du inte åt för mkt *hehe*...Gud vad man längtar
till returmötet nu =)...Kan meddela att jag kommer att träna på
lördag morgon om tillfälle ges =)...*ler*....Vi syns i ladan!!!
Kommentera

Tja får väl skriva lite själv då eftersom ingen annan vill haka på...Kände själv att toppformen är på gång..En timme med 2 backpar...Tyckte mej läsa att Z:a hade ett genomsnitt runt 40-50 sek per byte...själv så ligger man på 3,5 minut snacka om vältränad....Men att våra killar i A-Laget skulle vara dåligt tränade det tycker jag bara är skitprat..........

Sen vill jag passa på att tacka signaturen "Jag" som bjöd på tårta igår på matchen hon har nämligen fyllt 15 år,Hurra,Hurra,Hurra,Hurra..Jättegott och välbehövligt för min välsvarvade bräda....

Tvättbrädan är på G (Bara så du vet Kvastis) 5 år till så, och HH jag ligger fortfarande i korgen ;((.....Kan ju säja som så att behövs det backar så är jag övertygad om att både Smokey och mike ställer upp...skulle vara kul att få se + - statsen från supportermatchen, tror faktiskt att vi lär ligga bra till där...
Kommentera

Nä nu ska vi skriva lite om supportermatchen igen...actionleffe och mike the man,(Blyfot) har varit iväg och tjyvtränat ikväll, Moverare svek som tur var, där tappade han ett värdefullt träningspass inför returen i ladan. Nu måste det till en returmatch snart annars så går man upp i limningen, vi kräver revansch......

Måste bara passa på och berömma actionleffe som gjorde debut i CSKA Nolby Vets ikväll , 18 år gammal kliver grabben in och dominerar mot de starka + 35 gubbarna och en pyts blev det också, att han bara vågade är en merit..!!!! Tyvärr förlust mot stora starka tjocka Heffners med 8-7........
Kommentera

ernie eagle: Gör som jag, hänvisa till Actionleif eller HH, det var väl dessa "figurer" som höll i laget tillsammans med Madde.
Kommentera

Dalan; Jag sa ju det! Tråden har återuppstått...

Nu börjar allt om igen....
Kommentera

ernie eagle:
Hälsa dom bara att dom ska hålla sig i skinnet..Vi har inte haft något möte vet inte vart du fått dom uppgifterna ifrån...

Jag vill bara ha in några spelarpresentationer till Supporterlagsfotot som fattas och några möten har jag inte hört talas om...

Nu äre kvalserien som ska vägras först och sen så får vi se när matchen ska äga rum ingenting klart om den ännu....Så håll er i skinnet bara...
Kommentera

Mike66: Vad fan nu då? Har ni redan haft möte? Jag har ju pratat med actionleffe och han sa ju att något möte inte har ägt rum och att han skulle kontakta mig när det var dags att träffas.

Dessutom fick jag inte ta emot anmälningar och folk tjatar på mig om suppmatchen. Vill ni vara så vänlig att lägga korten på borden så jag vet vad jag har att rätta mig efter och vad jag skall säga till folk när dom frågar?

TACKSAM FÖR SVAR!
Kommentera

Fattas fortfarande en del och ni som känner dom som är kvar kan väl förmedla detta vidare....

Född: 19??-??-??
Nationalitet: ?
Position: ?
Skjuter: ?
Tröjnummer: ?
Längd/Vikt: 1?? cm/?? kg
Säsonger i supporterlaget: 1
Moderklubb: ?
Tidigare klubbar: ?
Landskamper: ?
Meriter: ?
Draftad: ?.

Gå gärna in och kika på hjältarna länk som följer...
Skicka mig ett mess och svara på frågorna..Tack på förhand...
Kommentera

Fattas fortfarande en del och ni som känner dom som är kvar kan väl förmedla detta vidare....

Född: 19??-??-??
Nationalitet: ?
Position: ?
Skjuter: ?
Tröjnummer: ?
Längd/Vikt: 1?? cm/?? kg
Säsonger i supporterlaget: 1
Moderklubb: ?
Tidigare klubbar: ?
Landskamper: ?
Meriter: ?
Draftad: ?.

Gå gärna in och kika på hjältarna länk som följer...
Skicka mig ett mess och svara på frågorna..Tack på förhand...
Kommentera

« · 56381 · »