Hälge: Vi har ett problem där, minst sagt. Visserligen så har det sjunkit ganska betänkligt år för år, det är därför det är så viktigt med återväxt. Och då menar jag engagerad återväxt, det står dröser med kids i klacken dessa är till majoriteten där på "låtsas" så att säga.
Som fler sagt tidigare, vi borde ha tagit en trea. Men samtidigt så hade Brynäs kunnat göra det också, så 2 points får väl betecknas som betyg G.
Pinsamt agerande av Crippe efter slutsignalen förresten, nog för att man vet att han egentligen skiter helt och hållet i publikstödet, och att han förmodligen hade bråttom så att han kom in först i duschen. Men för helvete, håll någon höjd.
Det här inlägget skulle passa även i en tråd om klacken, men passar bra här också.
Måste säga att det känns tråkigt att det blir färre och färre som står i klacken. Nu sjöngs det väl bra ändå, men det låter ju lite bättre (oftast iaf) med fler människor som står i klacken.
Laken: Vi har flyttat över alla våra tillgångar till SK nu, så det är isf deras konto. Nu har jag inte SKs kontonummer i skallen tyvärr, ska försöka leta upp det.. Men märk det med Tifo så löser det sig.
Laken, Smokey: Kul att det kommer idéer, och dessutom väldigt bra sådana. Laget behöver en riktig jävla stålhättekänga i röven nu, så jag utesluter ingenting till morgondagen.
Frella: Jag har pratat med Jimmy och ska få färg, tyg och flaggpinnar. Men hinner inte klart någon flagga tills i morgon. Tänkte göra en tvåpinnare. Någon som har några förslag på motiv?
rupert: Har svårt att se att något TIFO skulle hinas med till imorn. Kanske någon banderoll, men då TIFO-gruppen mer eller mindre är upplöst och endast några få finns kvar så är det svårt att åstadkomma något. Men känner sig någon sugen på att måla något till imorgon så skulle ni säkert få färg och plast av oss...ingen blir väl gladare än vi egentligen om någon skulle vilja göra något.
Abris: jag har under mina år som supporter ALDRIG lämnat arenan före slut signal men igår vart det så i frustration MEN jag kommer att stå på samma plats skrika lika mycket och älska tik lika mycket även i morgon och alla andra matcher framöver men jag kommer att lida vid förluster men jag kommer stå upp för TIK
rupert: Helt riktigt tänkt. Tänkte på samma sak när jag stog å jobbade i morse. Det dom behöver är stöd från oss supportar från ett eller annat vis. Men vore kul med både tifo och att läktarstödet är väldigt bra.
Det var vissa i klacken som ska få beröm över att dom försökte få igång klacken igår imot mora
Ja, jag vet...det är sent påtänkt. Jag har dessutom ingen möjlighet själv att åstakomma nåt (annat än min närvaro och mina röstresurser) men vore det inte läge för nån form av tifo i morrn mot Brynäs. Åtminstone ett massivt läktarstöd för att på nåt sätt försöka få killarna att kliva ur mardrömmen och hitta lite självförtroende...