1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590368 inlägg · 6216 ämnen

Supporterträff 29/9

« · 580050 Till forumet

Supporterträff 29/9
Otroligt bra idé tycker jag, alltid roligare att titta på hockey med likasinnade än att sitta framför tv:n själv.
kan bli en dyr vinter :-)
Kommentera

Sv: Supporterträff 29/9
TIKbiff:
Vill passa på att slå ett slag för A-juns match mot BIF i morrn i Kulturmagasinet. kl. 14.00 i E.ON Arena
Kommentera

TIKbiff: Blir det en succé lär det bli ett återkommande koncept på matcher vi inte reser till.
Kommentera

JimmyH: Låter som en mycket bra idé.
Kommentera

JimmyH: Är folk som sitter varenda match också välkommen? Läs: tex sånna som mig ;D
Kommentera

Strindlund: Nä...
Kommentera

willysson: Okej, då stannar jag hemma ;)
Kommentera

Strindlund: Riktigt bra arrangemang, det här ska bli kul .
Kommentera

Strindlund: jag har fått en personlig erbjudan, och ingen sitter mer än mig. ;)
Kommentera

actionleif: Jag tillhör nog din skara, jag står aldrig. Om det inte räknas att man sprungit över för att hälsa på folk i pauserna, som man faktiskt saknar när man sitter..

F.ö ville jag bara uppmärksamma det här, igen :D
Kommentera

Strindlund: okej =) .. ta med leg när du kommer dit iaf ;)
Kommentera

actionleif: Alla är väl välkomna? Jag är dricker inte alkoholhaltiga drycker utan nöjer mig med Pepsi, eller ibland även troccadero... :D
Kommentera

Strindlund: jaså ? hörde ryktas om annat om dig bara ..
Kommentera

actionleif: Ehm.. det kan jag inte tänka mig?! :D
Kommentera

willysson: själv tänkte jag sitta i puben i e-on nu på måndag och se matchen
Kommentera

shanti: jag har inte varit i timråisstadion efter ombyggnaden men jag ska hem o se någon match i vinter tror jag. lite långt att åka bara 85mil men det går ju flyg vet jag. en fråga bara kan man verkligen sitta i puben o se matchen? alltså inte på tv skärm. tacksam för svar.
Kommentera

kungsbacka: Kul om du flyger upp för att se matchen live, och sedan ser du den i puben istället.. Klyftigt. Matchen sänds väl på interntv på storbildstv eller liknande om den inte sänds på C+ eller ppv.
Kommentera

Strindlund: det gör jag nog men att då sitta i puben o se matchen på tv då kan jag ju stanna hemma o se via parabol.tar sen väldigt gärna en öl ipuben i paus tillsammans med likasinnade det skulle vara helkul.
Kommentera

« · 580050