1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590384 inlägg · 6216 ämnen

Sveriges bästa bortaklackar

« · 359482 Till forumet

Sv: Sveriges bästa bortaklackar
Men Leksand har en grym publik i Gavleriken, brukar nästan vara hemmaplan för dem (hah)
Kommentera

matsby: Tänkte att det just handlade om bortaklack kanske...men iofs med tanke på SSKs snitt så kanske det är som att spela borta jämt? =)
Kommentera

matsby: precis och jag kunde inte delta, blir det ngn resa i framtiden som glider förbi gävle?
Kommentera

Fanzin:
vi var jävligt bra i leksand vi med,,och ändå var vi inte ens hälften än vad dom var :-)
Kommentera

matsby: hah jo det har du rätt i. SSK är så kaxiga, skulle sätt idag, råkade sitta en Brynäsare vid delen där de hade typ 200 sittplatser då blev han hånad och det buade ut honom så vakterna fick byta plats åt honom.....Men idag var de bra =)
Kommentera

Frella:
dom är väll inte den bästa hemmaklcken oxå..eller tycker du det?
:-)
Kommentera

matsby: Kanske ska ha i åtanke att även SSK spelar hemma ibland oxå? =)
Kommentera

Fanzin:
Detta var en storresa som de satsade på denna säsongen.vet inte om jag sett till någon klack att tala om på någon annan match!!

Att dom var den bästa denna omgånegn,,ja..men de andra 49 omgångarna då?
Kommentera

Sveriges bästa bortaklackar
ja enligt tv4 snubben så är södertäljes klack i nuläget sveriges bästa bortaklack. Var på plats i gavleriken idag, och vilket drag det var.
De hade även klackfolk på sittplats. Det måste minst ha varit 600-700 som hejade på ssk. Annars tycker jag att

TIK, LIF & SSK har haft de bästa i gavleriken =)
Kommentera

« · 359482