Per HApps: Definitivt INTE Styf... dessutom känns Puckelrygen lite rolig - lyteskomiken till trots! Hedström kan också vara med - men håller med om Sanny och Matthiasson.
Kevin O Shea: Jag menar alltså att Styf skall vara MED på tröjan. Han har väl (skador till trots) snart spelat lika många matcher i Timrå som Robban. Han har varit med ända sedan innan elitserien - hur kan Pelle Happs över huvud taget ifrågasätta hans varande på tröjan?
Kevin O Shea: Tycker att det är patetiskt med påhittade "smeknamn", när Smokey kom på iden och gjorde förlagan lade han ner ett jäkla jobb på att översätta spelarnas riktiga smeknamn. Han ringde även Italienska Ambassaden för att få dom rätta översättningarna.
Och nu sitts det till höger och vänster och hittas på en massa fjantnamn, varför då? Det börjar att bli löjligt med alla dessa namn just nu.
Mitt förslag. LENNART "STRIA" SVEDBERG BO "BRIOCHE" BERGGREN ÅKE "IL TRENO" SÖDERBERG JAN-ERIK "LA BISTECCA" NILSSON HENRIK "Z" ZETTERBERG MARKUS "IL BUCCONE" MATTHIASSON KENT "LO SCERIFFO" MANDERVILLE
LENNART "STRIA" SVEDBERG BO "BRIOCHE" BERGGREN ÅKE "IL TRENO" SÖDERBERG JAN-ERIK "LA BISTECCA" NILSSON JOAKIM "IL BARBONE" NILSSON HENRIK "Z" ZETTERBERG MIKAEL "QUASIMODO" LIND KIMMO "LA PARETE" KAPANEN KENT "LO SCERIFFO" MANDERVILLE ROBERT "IL DURACELL CONILIO" CARLSSON PÄR "IL RIGIDO" STYF JONATHAN "IL GUERRIERO" HEDSTRÖM
Per HApps: Ser bra ut med en begränsad namnlista tycker jag. Varför inte göra en välkomsttröja till Jonte till att börja med? Listan kan väl uppdateras senare?
Kevin O Shea: "QUASIMODO", "LA PARETE", "IL DURACELL CONILIO" känns inte heller tagna ur luften och dessutom så tycker jag "IL GUERRIERO" på Hedström är grymt passande då han i ordets rätta bemärkelse verkligen är en krigare som ska vinna många slag för TIK i framtiden.
Enligt actionleif så kommer det att tryckas upp 50 eller 100 tröjor. 25 eller 50 av dessa kommer förmodligen att vara röd och ha vit text och de andra 25 eller 50 kommer förmodligen att vara beige och ha svart text! Det som är 100% klart är iaf det blir en begränsade eller svårt begränsade upplaga som kommer att var färdig till försäljning lagom till SCA-cupen.
Moverare: Det är ju en tolkningsfråga, men nog tycker jag att 50 tröjor är en svårt begränsad upplaga i jämförelse med 100... Känns som att det är dubbelt upp då.
Kan tillägga att förhandsbokningar kan mailas till mig .. med namn och storlek samt vilken av färgerna ni önskar (kan bli så att vi bara kör på ena alternativet)
Ska ordna det med antalet och färgerna imorgon med tryckeriet, så priser och mer info kommer imorgon!
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Ambroo: Krigare är ju fantastiskt mycket bättre än Pissmyran... Jösses!
Sen en tanke bara - om det inte finns klockrena smeknamn kanske de inte ska med?