ernie eagle: Ja fast hockey och Italien då? :p Jag antar att allt handlar om skönssång på fotbollsläktare. Som smittat av sig till ramsor på fotbollsläktare i Sverige. Sedemera även till hockeyrinkarna. Och nu på t-shirts!
Undra om det står Materazzi "surströmming" eller Alessandro "älgjägare" del Piero på italienska fans tröjor :P
Frella: Jag vet inte om du köpte musmattan Fredrik och jag gjorde. Där står Timrå IK i rejäl storlek, men det är klart vi frågade och fick tillstånd från klubben att tillverka den.
Per HApps: Det ska jag försöka förklara för dig så enkelt som möjligt... Det är inte jag som trycker tröjorna !!! Det är fortfarande en kille som sitter i Sundsvall som trycker dom och han har satt priset 99 kr / t-shirt. Varför skulle då JAG ta 150 kr ?? Om du lägger ner tid och pengar på något, skulle du då vilja att någon annan än du själv drog in vinst på det du sålde ??.
-Gurra-: Tror att det som upplevs som lite jobbigt för PH är det faktum att "dina" tröjor konkurrerar med de som han är delaktig i försäljningen av, de vars syfte är att dra in ack så välbehövliga slantar till SK.
mikenomad: Samtidigt är det ett bra initiativ att sälja något i dagens läge helt utan vinst för någon. Man bjuder helt enkelt på det arbete/adm som blir och de som vill köper tröjan för en mycket billig penning.
(tycker inte att 150:- för Rosso tröjan är dyrt för de som gillar den).
mikenomad: Ser det knappast som konkurrens då i princip alla tröjor är förhandsbokade..
Det är ju kanon att han tar fram tröjor, egna initiativ är det inget som helst fel på men visst vore det fint om det samtidigt kunde rendera i en liten slant som antingen kunde bidra till TIFO eller ex. resor.
men som sagt: Bra med egna initiativ gurra!! mer sådant tack.
actionleif: Nä, men jag tror ändå det är där skon klämmer för PH. Han har ju hela tiden fikat efter info kring var ett ev. överskott på "gurra-tröjorna" kan tänkas hamna...
friskan: Men vad är det för fjanterier att lägga ner tid och vikt på? Det är bra gjort av Gurra att ta fram en "egen" och det är även bra gjort av bl a PH m fl att ta fram Rosso-tröjan.
Ambroo: Det har du rätt i, det tar nog onödigt lång tid att räkna fram ev. vinst.
Jo, jag sa ju det (och har alltid sagt så).................bra gjort att jobba ideelt. Alla som på något sätt ställer upp och jobbar gratis gör en fin insats.
andyo: Har nyss hämtat 2 tröjor hos actionleif.Nu sitter man välklädd framför datorn:) Hörde att ernie eagle beställt 6 st? Det måste väl vara rekord:)
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen